Hati Tiba-tiba Terdetik Nak Kahwin, Aliff Iskandar Kini Sudah Bergelar Suami!


Siapa Sangka! Aliff Iskandar Kini Suami Orang

Dalam diam-diam, penyanyi berbakat, Aliff Iskandar, telah selamat bergelar suami kepada wanita pilihan hatinya, Najihah Rizal, dalam satu majlis yang berlangsung secara tertutup pada Sabtu lalu.


Tak Banyak Bising, Tapi Hati Tetap Berbunga

Aliff, atau nama penuhnya Nor Aliff Iskandar Norazmi, 24, memang jarang berkongsi kisah cintanya. Katanya, dia lebih selesa simpan cerita peribadi. "Sejak awal lagi saya lebih selesa untuk simpan kisah ini. Memang ada niat nak beritahu tetapi saya menunggu waktu yang tepat," ujar Aliff kepada kami.


Majlis Sederhana, Tapi Penuh Makna

Majlis pernikahan mereka berlangsung di rumah pengantin perempuan di Kangar, Perlis. Mengenai mas kahwin dan hantaran, semuanya dirahsiakan. Pasangan ini juga akan diraikan dalam satu majlis resepsi tidak lama lagi.


Kisah Cinta Empat Tahun, Akhirnya Bersatu

Bercerita tentang pertemuan mereka, Aliff berkata mereka mula kenal sejak empat tahun lalu dalam kumpulan rakan yang sama. "Kami dalam kumpulan rakan yang sama dan dah kenal sejak empat tahun lalu. Namun tidaklah terlalu rapat. Hanya kenal wajah dan nama sahaja. Bertegur pun jarang," katanya.


Tetapi, sejak beberapa bulan lalu, mereka mula berbual lebih kerap dan akhirnya, mereka memutuskan untuk berkahwin.


"Detik Nak Kahwin Tiba-Tiba Muncul!"

Aliff berkata, hatinya terbuka untuk menerima Najihah sebagai isteri kerana mereka berkongsi banyak persamaan. Malah, perasaan untuk berkahwin tiba-tiba muncul semasa dia berbual dengan peminat dalam sesi secara langsung di TikTok.


"Perasaan datang untuk berkahwin datang secara tiba-tiba waktu tengah live. Saya rasa sudah bersedia untuk menyayangi seseorang dan melangkah ke fasa seterusnya. Saya bersedia untuk menjalani kehidupan baru," jelas Aliff.


Jom Share Berita Gembira Ini!

Seronok kan dengar cerita cinta yang indah seperti ini? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang. Siapa tahu, mereka pun boleh terinspirasi dengan kisah cinta Aliff dan Najihah. Klik share sekarang dan sebarkan cinta! ❤️

Previous Post Next Post

Contact Form