Onew Shinee Bakal Menggegarkan Malaysia: Pertemuan Eksklusif Fans di Stadium Malawati Shah Alam!



Sekarang ini, para peminat K-Pop di Malaysia boleh menyimpan tarikh penting dalam kalendar mereka! Ya, anda tidak salah dengar - Onew, salah seorang anggota terkemuka kumpulan Shinee, akan membuat kemunculan bersama peminat-peminat setianya dalam acara bertajuk Guess! Onew Fanmeeting 2024 in Malaysia. Tarikh yang patut dicatat: 27 Julai 2024.


Bagi Onew, juga dikenali sebagai Lee Jinki, ini bukanlah kali pertamanya di pentas hiburan, tetapi pertemuan ini adalah yang pertama bagi beliau di Malaysia selepas 16 tahun terlibat dalam dunia seni hiburan. Jadi, adalah satu peluang unik untuk peminat-peminat setia beliau di sini untuk bertemu dan mengucapkan selamat datang!


Stadium Malawati Shah Alam akan menjadi tempat bagi peristiwa yang dinantikan ini. Jadi, pastikan anda bersedia untuk menyaksikan gelombang emosi dan euforia apabila Onew mengambil pusat pentas!


Menurut Harith Daniel dari MND Sport & Event Sdn Bhd, acara ini direka khas untuk membolehkan peminat-peminat di Malaysia mendekati idola mereka dengan cara yang lebih mesra. Dia menjanjikan bahawa Guess! Onew Fanmeeting 2024 in Malaysia akan memberi pengalaman seperti 'temu janji pertama' kepada peminat-peminatnya.


Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan kejutan besar yang disediakan oleh Onew untuk peminat-peminat setianya! Tiket boleh didapati melalui laman MyTicketAsia dengan harga yang berbeza mengikut kategori tempat duduk: RM899 (VIP SOUNCHECK), RM858 (SEAT), RM558 (CAT1), RM358 (CAT2), RM258 (CAT3).


Jangan biarkan rakan-rakan anda terlepas peluang untuk mengalami momen bersejarah ini bersama-sama! Jadi, kongsikanlah berita gembira ini dengan mereka dan pastikan mereka turut menyertai kehangatan Guess! Onew Fanmeeting 2024 in Malaysia!


Bagaimana? Adakah anda sudah bersedia untuk menyertai dalam sorakan dan kegembiraan bersama Onew Shinee? Jangan lepaskan peluang ini untuk membuahkan kenangan yang tak terlupakan!

Previous Post Next Post

Contact Form