Nicki Minaj Ditahan Polis di Amsterdam: Baca Kisah Sebenar di Sini!


Adakah anda peminat Nicki Minaj? Kalau ya, artikel ini wajib baca! Penyanyi rap terkenal ini baru sahaja mencetuskan kontroversi apabila dia ditahan pihak berkuasa di Lapangan Terbang Antarabangsa Schiphol Amsterdam pada Sabtu lepas. Dan lebih mengejutkan, Nicki sempat buat siaran langsung di Instagram ketika ditahan!


Nicki Minaj dan Drama di Lapangan Terbang


Nicki, yang sepatutnya mengadakan konsert di Manchester, terpaksa membatalkan persembahannya selepas ditahan kerana didakwa memiliki dadah. Polis Amsterdam dalam kenyataan mereka berkata, "Kami menahannya di lapangan terbang selepas dipercayai membawa bahan terlarang."


Walaupun begitu, Nicki dibebaskan selepas disiasat dan hanya dikenakan denda. Peminat di Manchester jangan risau, konsert akan diganti pada tarikh lain yang akan diberitahu kelak.


Momen Siaran Langsung yang Tular


Yang menariknya, ketika ditahan, Nicki sempat buat siaran langsung di Instagram! Dalam video tersebut, Nicki kelihatan keliru dan mempersoalkan penahanannya sebelum akhirnya masuk ke dalam van polis. Video ini telah menjadi tular, menambahkan lagi drama dalam cerita ini.


Apa Kata Anda?


Kisah ini pasti membuatkan kita tertanya-tanya, apa sebenarnya yang berlaku? Bagaimana pula dengan nasib konsert-konsert Nicki yang lain? Hanya masa yang akan menentukan.


Kongsi Artikel Ini!

Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda yang juga peminat Nicki Minaj. Biar mereka tahu apa yang terjadi dan sama-sama kita nantikan perkembangan selanjutnya. Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan cerita sensasi ini!


Terima kasih kerana membaca! Jangan lupa untuk sentiasa mengikuti blog kami untuk berita terkini dan cerita menarik yang lain.

Previous Post Next Post

Contact Form