Justin & Hailey Bieber Bakal Timang Anak Perempuan? Netizen Minta Nama Emory!


Hey geng! Ada berita hangat ni! Isteri kepada penyanyi terkenal Justin Bieber, Hailey Bieber, mungkin bakal menimang cahaya mata perempuan tak lama lagi. Wah, mesti ramai yang excited kan?


Semua ni bermula lepas Hailey post gambar kuku tangannya yang dihiasi pelekat bunga sakura. Comel gila! Tapi, yang buat ramai berteka-teki adalah kapsyen yang ditulis Hailey, “Bunga sakura di kuku saya. Bunga sakura di dalam perut saya.” Eh, apa maksud dia ni? Haaa... sebab pelekat tu warna merah jambu, ramai la peminat yang terus buat spekulasi anak yang Hailey kandungkan tu perempuan.


Bukan tu je, netizen siap ada cadangan nama lagi tau! Ramai yang minta Hailey letak nama Emory untuk baby girl mereka nanti. Kenapa Emory? Sebab nama tu pernah jadi pilihan Selena Gomez dulu. Pergh, panas!


Netizen pula makin kreatif dengan komen mereka. Ada yang cakap, “Mereka bakal dapat anak perempuan, warna merah jambu tanda anak perempuan! Harapnya Hailey letak nama anaknya Emory... supaya orang ‘sana’ cemburu,”. Ada je idea mereka ni, kan?


Oh ya, Justin baru-baru ni kongsi berita gembira yang isterinya dah hamil enam bulan. Bestnya! Pasangan ni juga sempat upload video romantis mereka memperbaharui ikrar perkahwinan lepas enam tahun bersama. Sweet betul!


Untuk yang tak tahu, Justin dan Hailey berkahwin pada September 2018 di New York, USA, selepas dua bulan bertunang.


Kalau korang rasa berita ni best, jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang ya! Lagi ramai lagi meriah. Siapa tahu ada yang nak bagi cadangan nama baby lain pula, kan? 😄


Psst... Kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang tau! Lagi ramai lagi meriah ceritanya!

Previous Post Next Post

Contact Form