Michelle Yeoh 'Shines' dengan Gaun Aluminium Foil di Met Gala 2024, Rita Ora 'Bikin Kening Terangkat'?


 Met Gala 2024 telah memukau peminat fesyen dengan kemunculan mengejutkan pelakon terkenal, Michelle Yeoh. Berusia 62 tahun, Tan Sri Michelle Yeoh Choo Keng, telah mencuri tumpuan dengan gaya uniknya - gaun kerajang timah atau lebih tepat lagi, gaun aluminium foil! Sekilas pandang, anda mungkin terkejut, tetapi Michelle telah mengungkap bahawa gaun itu adalah hasil inspirasi dari pereka Balenciaga, Demna. Demna dulu bermain dengan kerajang timah ketika kecil, menghasilkan pakaian untuk adiknya. Jadi, tidak menghairankan bahawa Michelle mengenakan karya ini dengan begitu anggun.


Michelle juga memilih untuk memperbaharui penampilannya dengan potongan rambut dan gaya baharu, menjadikannya kelihatan lebih muda dan bersemangat. Tetapi, dia tidak berada dalam senarai sendirian. Met Gala juga menyaksikan kehadiran pelbagai selebriti hebat lain termasuk Jeniffer Lopez, Sarah Jessica Parker, Kylie Jenner, Rihanna, Ariana Grande, Cardi B, dan Doja Cat.


Tema untuk tahun ini adalah "Sleeping Beauties: Reawakening Fashion" dengan kod pakaian "The Garden of Time", yang menjadikan titik fokus Rita Ora dan Doja Cat. Rita memikat perhatian dengan busana ketat yang hampir menyerupai warna kulit, sehingga ada yang tersilap sangka dia berbogel. Namun, dengan penuh keyakinan, dia berjalan di karpet merah bersama suaminya, pengarah Taika Waititi.


Sementara itu, Zendaya menawan hati peminat dengan gaun biru dan hijau zamrud yang dihiasi dengan elemen yang terinspirasi dari pokok buah-buahan. Demi Moore juga tidak ketinggalan, menampilkan gaun rona hitam yang menyerupai papan memanah dipenuhi alat panahan.


Jadi, apa pendapat anda tentang gaun Michelle Yeoh yang kontroversi? Adakah anda teruja dengan keberanian Rita Ora atau kecantikan gaun Zendaya? Kongsi pendapat anda dengan kami dan jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan rakan-rakan fesyen anda!

Previous Post Next Post

Contact Form