Mengapa Teuku Ryan Abai Nafkah Batin Terhadap Ria Ricis? Ini Sebabnya!

 


Kalau korang baru je terperasan tentang kontroversi Teuku Ryan dan Ria Ricis, jangan risau, aku akan bagi cerita secara ringkas. Jadi, selepas berita penceraiannya tersebar, Teuku Ryan akhirnya buka mulut. Dia nak cerita kenapa dia jarang 'beraksi' dengan Ria Ricis sepanjang kahwin mereka.


Jadi, menurut Ryan, ada beberapa sebab yang buat dia jadi macam tu. Yang paling besar punca dia tak 'on' ialah tekanan. Yeap, betul tu, tekanan hidup boleh buatkan kita hilang mood. Ryan kata, dia selalu rasa tertekan dengan masalah yang melanda hidup dia. Bila dia tengok Ria, bukan jadi semangat, tapi jadi lagi tekanan. Jadi, nafkah batin pun terabai lah.


"Dalam hidup ni, hubungan intim kena la buat dengan hati yang tenang, kan? Tapi bila aku selalu tertekan, hilang la semua mood tu," Ryan cerita.


Selain tekanan, ada lagi satu isu besar yang buatkan Ryan tak berapa nak 'beraksi'—tuduhan yang dilemparkan pada ibunya. Yeap, dia kata, benda tu buatkan dia gelisah dan lagi tertekan.


"Tuduhan ni buatkan aku rasa tak tenang. Bayangkan, aku kena pikir macam mana nak bayar dua rumah mewah yang memang dah tak termampu. Hidup aku jadi bertambah tertekan," tambah Ryan lagi.


Tapi, korang mesti tertanya-tanya, betul ke alasan dia ni? Sebab ramai netizen kata, cerita dia ni macam script yang dah disiapkan. Mungkin sebab tu dia terlalu menjaga tutur katanya.


Okey, untuk yang nak update, Ryan dan Ria kahwin pada 12 November 2021, dan ada satu anak perempuan. Tapi, diorang dah bercerai talak satu pada 3 Mei yang lalu.


Kalau korang ada pendapat atau nak kongsi pengalaman, jangan malu-malu. Drop komen korang kat bawah! Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan yang lain juga!

Previous Post Next Post

Contact Form