Mia Ahmad Seri Berkongsi Keriangan: Menyambut Cahaya Mata Keempat!



Dalam dunia seni hiburan kita, kabar gembira menjadi berita yang ditunggu-tunggu. Belum lagi ketika kabar bahagia itu datang dari salah satu wajah tersohor tanah air. Yup, betul sekali! Pelakon tersohor Mia Ahmad telah selamat menyambut cahaya mata keempatnya!


Keriangan ini dirakamkan pada Selasa lepas pada jam 5.30 petang. Siapakah yang memberi tahu kita mengenai berita gembira ini? Tak lain tak bukan adalah suaminya sendiri, Mohd Izham Tarmizi, yang juga seorang pemain bola sepak. Dia tak ketinggalan untuk berkongsi kebahagiaan bersama kita semua.


Dalam sebuah hantaran manis di Instagramnya, Izham menyebar berita gembira ini kepada semua peminat. Kita boleh lihat dalam gambar yang dikongsikan, Izham sedang berpelukan dengan sang buah hati yang baru tiba.


Namun, kegembiraan ini bukan hanya milik mereka berdua. Izham turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kelancaran proses bersalin isterinya. Sungguh, kebahagiaan itu terasa lebih lengkap bila dikongsi bersama-sama, bukan?


Dengan kelahiran bayi lelaki ini, Mia Ahmad kini telah dianugerahkan empat cahaya mata yang pasti menjadi sinar bahagia dalam kehidupan mereka. Sebelum ini, mereka telah dikurniakan tiga cahaya mata yang amat dihargai.


Untuk rekod, Mia Ahmad atau Samihah Ahmad Baderi, yang kini berusia 36 tahun, telah mengikat tali pertunangan dengan Izham pada 13 Januari 2017. Dan hasil dari kasih sayang mereka, tiga beradik yang pasti menjadi sumber keceriaan dalam rumah tangga mereka.


Jadi, mari kita semua bersama-sama mengucapkan tahniah kepada Mia Ahmad dan Izham atas kelahiran cahaya mata keempat ini! Dan jangan lupa untuk berkongsi kegembiraan ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga ingin turut sama merasai kehangatan keriangan ini! πŸŒŸπŸ‘ΆπŸŽ‰

Previous Post Next Post

Contact Form