Mengapa Ryu Jun Yeol Pilih Berdiam Diri dalam Isu Curang? Bukan Kerana Pengecut!



Ryu Jun Yeol, pelakon berbakat yang sememangnya tidak asing lagi dalam dunia hiburan Korea, sedang berada di tengah-tengah ribut-ribut isu percintaan. Dalam keadaan yang panas dengan spekulasi berkaitan hubungannya dengan Han So Hee, dia memilih untuk tetap tenang.


Jadi, kenapa dia pilih berdiam diri? Baca terus untuk mengenalinya!


Jun Yeol, yang sudah mencapai usia 38 tahun, memberitahu bahawa beliau tidak berdiam diri kerana pengecut atau untuk melarikan diri dari masalah. Sebaliknya, keputusannya untuk tetap senyap adalah kerana mengelakkan salah faham di kalangan peminat. Dia sedar bahawa memberi komen ketika isu panas boleh memperbesarkan lagi kontroversi.


Sambil menangani spekulasi itu dengan kepala dingin, Jun Yeol juga terbuka terhadap kritikan yang dialamatkan kepadanya. Beliau tidak keberatan menerima segala pandangan, termasuklah dakwaan tentang keterlibatannya dengan bekas kekasihnya, Hyeri.


"Bagi saya, lebih baik berdiam diri daripada memperkukuhkan lagi kekeliruan di media sosial. Saya menerima segala kritikan dengan lapang dada," katanya dengan tenang.


Jun Yeol menjelaskan pendiriannya ini ketika ditemui dalam sidang media drama terbarunya, The 8 Show, di Seoul, Korea Selatan baru-baru ini. Walau bagaimanapun, dia memastikan peminat bahawa dia akan menjelaskan segala persoalan peribadinya dalam satu sidang media khas pada masa akan datang.


"Apabila tiba masanya, saya akan berbicara secara terbuka dalam satu sesi temu bual," jelasnya dengan penuh keyakinan.


Bagi Jun Yeol, satu-satunya kebimbangan adalah untuk mengelakkan peminat daripada salah faham. Dia ingin memastikan bahawa ketika dia membuka mulut, segala perkara akan disampaikan secara jelas dan tepat.


Isu cinta Jun Yeol menjadi perbualan hangat sejak beliau dan So Hee dilihat berlibur bersama di Hawaii. Tetapi, kisah cinta itu tidak berlangsung lama. Hubungannya dengan So Hee dipercayai berakhir kerana tekanan daripada netizen, menyebabkan hubungannya dengan Hyeri terputus.


Jadi, teruskan menyokong Jun Yeol dan tunggu pengumuman selanjutnya dalam sidang media khasnya. Dan jangan lupa, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan untuk berkongsi maklumat! Siapa tahu, mungkin mereka juga berminat dengan kisah Ryu Jun Yeol yang menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form