Lakonan 'Panas' Hariz Hamdan Bikin Penonton Berang, Tapi Ini Tanda Lakonannya Menjadi!


Hey geng! Korang tau tak tentang drama terbaru yang tengah trending sekarang ni? Yup, drama 'Bunga Salju' yang bikin panas kat Astro Ria setiap Isnin hingga Jumaat, pukul 6 petang. Tapi bukan drama ni je yang hangat, pelakon utama Hariz Hamdan pun turut mencuri tumpuan!


Watak Playboy yang Dikecam, Tapi Berjaya!

Hariz Hamdan, atau nama penuhnya Muhammad Hariz Muhammad Hamdan, baru je berusia 22 tahun tapi dah berjaya buat penonton tak senang duduk dengan lakonannya. Dia memegang watak Farouq, seorang lelaki kaki perempuan yang menimbulkan pelbagai masalah. Watak Farouq ni memang bikin sakit hati betul!


Baru-baru ni, Hariz kena kecam teruk sebab satu babak yang seakan-akan dia sedang bercium. Fuh, panas betul! Tapi korang tau tak, bagi Hariz kecaman tu sebenarnya tanda kejayaan. Dia kata, “Memang ramai kecam tapi saya ambil secara positif sebab apabila ada tak puas hati dengan watak jahat yang saya lakonkan maksudnya saya berjaya hidupkan watak itu dengan baik."


Lakonan yang Menyentuh Emosi Penonton

Menurut Hariz, dia rasa puas bila orang kecam dan benci wataknya sebab itu bermakna lakonannya berjaya menyentuh emosi penonton. Apa-apa pun, dia terima semua kritikan dengan hati terbuka sebab dia tahu itu boleh bantu dia perbaiki mutu lakonan di masa akan datang.


“Kalau dah pegang watak playboy, sudah tentu ada babak-babak 'mengundang' dan 'panas' dengan perempuan. Saya tak kisah melakonkan babak seperti itu juga ia dapat membuatkan karakter saya lebih hidup,” katanya lagi.


Drama 'Bunga Salju' Yang Wajib Tonton

Selain Hariz, drama 'Bunga Salju' juga dibintangi oleh pelakon hebat seperti Hisyam Hamid dan Amyra Rosli. Jalan cerita dia memang best, penuh dengan drama dan konflik yang buat kita tak sabar nak tengok episod seterusnya.


Jadi, korang jangan lupa tengok 'Bunga Salju' kat Astro Ria, Isnin sampai Jumaat, pukul 6 petang. Dan kalau korang suka artikel ni, jangan lupa share dengan kawan-kawan korang! Lagi ramai yang tahu, lagi meriah kita boleh sembang pasal drama ni. Enjoy!

Previous Post Next Post

Contact Form