Kisah Cinta Tersembunyi: Suami Ternyata Abang Sahabat Lama!


 Siapa sangka jodoh boleh berada di depan mata tanpa kita sedari? Itulah yang terjadi pada pelakon cantik, Afifah Nasir, yang baru sahaja mengungkapkan bahawa suaminya, Syed Hariz, sebenarnya adalah abang kepada sahabat baiknya yang dikenalinya selama lebih dari 10 tahun!


Afifah atau Nur Afifah Nasir, 31 tahun, berkongsi cerita manis ini dengan penuh kegembiraan. "Anda tidak akan pernah menyangka anda akan bertemu dengan jodoh. Bagi saya, jodoh saya sebenarnya berada dekat tapi saya tidak pernah mengetahuinya."


Ceritanya bermula di sebuah konsert, tempat mereka bertemu secara kebetulan, diatur oleh sahabat baiknya, Alya. "Sehingga kami bertemu di sebuah konsert... Terima kasih kepada sahabat baik saya Alya. Saya sudah berkawan dengannya selama 10 tahun," katanya sambil tersenyum.


Menurut Afifah, ketika mereka bertemu, keserasian di antara mereka segera terasa. Mereka menjadi semakin rapat sehingga akhirnya memutuskan untuk mengikat janji sebagai suami isteri.


"Walaupun saya tahu tentang Hariz sebelum ini, tidak pernah terlintas dalam fikiran saya untuk berkenalan dengannya," kata Afifah sambil mengenangkan kembali perjalanan cintanya yang menakjubkan.


Kini, setelah mengalami liku-liku yang mengasyikkan, Afifah dan Hariz bahagia bergelar suami isteri. Pada Ahad yang lalu, mereka resmi bergelar pasangan suami isteri dalam sebuah majlis pernikahan yang intim.


Berita gembira itu disahkan sendiri oleh bapa Afifah iaitu Profesor Dr Md Nasir Ibrahim yang turut menikahkan pasangan tersebut.


Dalam majlis yang penuh kebahagiaan itu, Afifah menerima mas kahwin sebanyak RM3,000 tunai berserta lima dulang hantaran daripada pihak lelaki.


Kisah cinta ini semakin menarik dan menyentuh hati, mengingatkan kita bahawa jodoh memang kadang-kadang tersembunyi di tempat yang paling tidak disangka-sangka.


Cerita cinta ini memang layak untuk dikongsi! Tag kawan-kawan yang suka cerita cinta yang manis ini, dan biarkan mereka juga merasakan kehangatan kisah Afifah dan Hariz! ❤️✨

Previous Post Next Post

Contact Form