"Kenapa Netizen Panggil Keisya Levronka 'Pick Me'?"



Hai semua! Anda mesti pernah dengar pasal Keisya Levronka, kan? Penyanyi berbakat ni baru-baru ni buat geger atas platform TikTok dengan satu pengakuan yang buat ramai terkejut. Tapi tunggu dulu, jangan terburu-buru nak judge, sebab cerita ni tak se-simple yang kita bayangkan.


Jadi, Keisya ni mengaku dia lebih suka berkawan dengan lelaki berbanding perempuan. Eh, bukan sebab dia tak nak kawan dengan perempuan, tapi lebih kepada dia rasa selesa dengan lelaki. Macam mana ni? Kenapa eh? Mari kita selongkar sikit.


Dalam satu klip podcast di akaun TikTok @Akbarry, Keisya mengongsi bahawa dia rasa susah nak berbual dengan perempuan. Rupanya, dari kecil lagi dia dah terbiasa bermain dengan budak lelaki sebab ikut abang-adik dia. Jadi, bila dah besar ni, alam persahabatan Keisya memang lebih mesra dengan lelaki. Kalau kawan lelaki dia ajak jumpa kekasih, dia rasa cam awkward sikit la.


Tapi cerita ni tak habis kat situ je. Lepas Keisya kongsi pengalaman dia ni, netizen pulak terasa nak campur tangan. Dalam ruangan komen, ramai yang tak setuju dengan pendapat Keisya ni. Ada yang panggil dia 'pick me'. Apa maksud 'pick me' tu? Sebenarnya gelaran ni diberikan kepada orang yang rasa diri diorang paling unik dari orang lain.


Tapi tunggu dulu, kita kena tengok dari dua sudut juga. Ada netizen yang sebulat suara setuju dengan Keisya, tapi ada juga yang bagi pandangan berbeza. Kata diorang, berkawan dengan kedua-dua jantina lagi best sebab dapat tengok dua perspektif yang berbeza.


Jadi, apa pendapat korang? Memangkah Keisya ni pick me betul? Atau dia cuma suka berkawan dengan lelaki sebab selesa? Jom share pendapat korang dengan kawan-kawan. Mungkin diorang pun ada pandangan yang menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form