Kenapa Ibu Myra Natasya Tak Marah Walaupun Anaknya Mendedahkan Rahsia Keluarga?



Tidak ada drama. Hanya sejarah.


Ketika tajuk-tajuk berkisar mengenai ketidakpastian status Myra Natasya, yang mengaku sebagai anak luar nikah kepada Halim Othman, ibunya tampil dengan kekuatan untuk mengesahkan cerita tersebut.


Yusnita Omar, wanita yang melahirkan Myra, dengan tegas mengakui bahawa anaknya itu dilahirkan bukan dari ikatan perkahwinan sah antara dia dan bekas penyampai radio terkenal, Halim Othman.


Namun, yang menarik, Yusnita tidak meluahkan kemarahan atau kekecewaan atas pendedahan yang dilakukan Myra. Bagi Yusnita, segala-galanya sudah menjadi sejarah, dan dia lebih memilih untuk melihat ke hadapan dengan gembira.


"Yang sudah berlalu, biarlah berlalu. Semuanya adalah ketentuan Allah. Saya gembira dengan kehidupan saya sekarang," katanya, suara penuh ketenangan.


Myra pula, dengan penuh keberanian, memohon maaf kepada ibunya atas keputusannya untuk membuka rahsia keluarga tersebut kepada orang ramai. Namun, Myra bersyukur kerana mendapat sokongan dan pemahaman sepenuhnya dari ibunya sepanjang perjalanan ini.


"Saya bertanya pada ibu, adakah dia marah dengan keputusan saya mendedahkan segalanya kepada orang ramai. Dan ibu menjawab dengan penuh pemahaman," ungkapnya, dengan lega.


Sebelum ini, Myra telah mendedahkan bahawa Halim dan ibunya tidak pernah sah berkahwin di Thailand sebagaimana yang dipercayai ramai. Dia juga menjelaskan bahawa dia adalah seorang anak luar nikah. Tetapi, segala penipuan itu hanya untuk menjaga nama baik beliau sebagai personaliti terkenal.


Namun, yang paling menyakitkan hati Myra adalah apabila namanya diisi oleh Halim di bahagian maklumat bapa dalam sijil kelahirannya, dan nama bapa angkatnya, Kenny Chan, diletakkan di ruang pemberi maklumat.


Pada April 2022, Myra mengungkapkan secara eksklusif kepada kami bahawa dia tidak pernah hidup mewah kerana kedua ibu bapanya bernikah di Thailand pada tahun 1995, dan bercerai ketika dia masih bayi.


Walau bagaimanapun, usaha untuk mendapatkan pandangan Halim mengenai pendedahan itu gagal, kerana beliau enggan memberi sebarang komen.


Jadi, apa pendapat anda mengenai kisah kontroversial ini? Jangan simpan pendapat anda untuk diri sendiri! Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan mari kita kongsi pandangan!

Previous Post Next Post

Contact Form