Didi Astillah Dedah Kisah 'Mengejutkan' Aliff Aziz: Hubungan Terlarang & Munafik Ruhainies



Adik Bella Astillah, Didi, mengetengahkan gelora emosinya mengenai perbualan kontroversi Aliff Aziz di program Melodi baru-baru ini. Siapa sangka, apa yang disampaikan Aliff hanyalah satu-satunya cebisan dalam kisah yang lebih kompleks.


"Jangan cuba tutup mata daripada isu sebenar," desak Didi dengan nada penuh bengang. Dia merasa Aliff sengaja mengalihkan perhatian daripada isu sebenar, iaitu kes khalwatnya dengan cara membesarkan skandal Bella dan Muaz Zabir.


"Saya pun jadi pening bila dengar kenyataan atau jawapan yang lari daripada topik setiap kali temu bual. Sudah-sudahlah bagi kenyataan dan tunjuk kemarahan... Lebih baik diam sebab salah sendiri," jelas Didi melalui hantaran Instagramnya.


Namun, yang lebih mengejutkan adalah dakwaan Didi bahawa Aliff juga terlibat dalam hubungan yang tidak senonoh dengan seorang wanita berstatus isteri orang yang mempunyai tiga anak.


"Bila ada lelaki lain di samping Kak Long, tahu pula nak melenting tapi masa dia bersama dengan isteri orang anak tiga dari Terengganu, itu apa pula? Tak nak ulas apa-apa ke?” tanya Didi dengan nada yang lebih tajam.


Didi juga menyorokkan rasa kecewa terhadap Ruhainies, yang dia gambarkan sebagai seorang manusia munafik. Walaupun meminta maaf secara terbuka, namun Ruhainies masih terus memburukkan imej Bella.


"Yang lagi seorang tu, lepas minta maaf pun ingat saya tak tahu ke yang awak tetap pergi dekat orang-orang dan masih cakap yang Bella perangkap... Munafik!" geram Didi.


Didi mendedahkan bahawa perubahan Aliff bermula sejak menjalani penggambaran bersama Ruhainies, yang pada akhirnya menjadi punca keretakan dalam rumah tangga Bella dan Aliff.


"Dari masa abang mula menjalani penggambaran dengannya dia mula berubah. Sekarang ini cerita dia memang penceraian ini gara-gara kes abang," jelas Didi dengan nada kesal.


Tetapi, kisah ini bukan sekadar gosip semata. Ia menimbulkan persoalan moral dan nilai dalam sebuah hubungan. Kita diajak untuk merenung dan mengambil iktibar daripada pengalaman ini.


Jadi, apa pendapat anda tentang kisah kontroversi ini? Adakah anda setuju dengan pendapat Didi Astillah? Jangan lupa kongsikan pendapat anda dan artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk mendapatkan pandangan mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form