Kembali Berlakon Selepas Trauma: Haneesya Hanee Kongsi Pengalaman Watak Sally


Babak Kelab Malam Buat Haneesya Hanee Trauma Lagi?


Haneesya Hanee, pelakon dan model berbakat, kini kembali ke layar kaca dengan membawa watak Sally dalam drama "Aku Bukan Ustazah." Namun, perjalanan kali ini bukanlah mudah baginya. Dalam sebuah video di TikTok, Haneesya menceritakan kepayahan dan trauma yang dihadapinya semasa melakonkan watak tersebut.


"Susah sebenarnya untuk saya bawa watak ini kerana ia mengundang rasa trauma saya," kata Haneesya. Mengimbas kembali babak di kelab malam yang terpaksa dilakonkan, Haneesya mengaku tangannya menggeletar selepas selesai babak tersebut.


Mengatasi Ketakutan Demi Peminat


Walaupun penuh dengan cabaran, Haneesya tetap menyahut cabaran itu kerana permintaan peminat yang merindui kehadirannya di televisyen. "Saya lakukan ini semua untuk mereka... walaupun membawakan watak Sally ini mungkin akan makan diri sendiri," ujarnya lagi.


Pada mulanya, Haneesya hampir menolak tawaran tersebut kerana tidak mahu mengimbau masa lampau yang pernah menghantui dirinya. Dengan sejarah lampau yang penuh kontroversi, termasuk insiden pesta arak yang menyebabkan dia kehilangan gelaran juara Dewi Remaja 2018/2019, risiko untuk dikecam semula oleh netizen sangat tinggi. Namun, maklum balas positif daripada penonton membuatkan Haneesya terharu dan bersemangat semula untuk terus berlakon.


Harapan Untuk Masa Depan


Haneesya berharap kemunculannya ini akan membuka mata penerbit untuk memberikan lebih banyak tawaran berlakon selepas ini. "Saya harap selepas ini lebih banyak pihak produksi yang akan melihat bakat saya dan memberi peluang untuk saya berlakon lagi," katanya.


Jangan Simpan Sendiri, Kongsi Dengan Kawan-Kawan!


Seronok kan baca cerita Haneesya Hanee ni? Jom, jangan simpan sendiri! Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang supaya mereka pun dapat inspirasi daripada kisah Haneesya. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan semangat positif ini!

Previous Post Next Post

Contact Form