"Kawan VE, Cham, Kini Dalam Hospital! Mari Doakan Sembuhnya Bersama Lah Ahmad!"



Hey korang, ada berita sedih dari dunia hiburan. Salah seorang dari kumpulan VE, yep, si Cham, sekarang tengah berada di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) Kuala Lumpur. Apa jadinya? Dia kena jangkitan kuman pada jantung. Lah Ahmad dah mengucapkan permohonan doa kat semua orang.


Charma Adizalilullah Abdul Khalil, atau lebih mesra dengan panggilan Cham, berusia 46 tahun, telah dimasukkan ke wad hospital pada hari Ahad yang lepas. Si Cham ni mengalami jangkitan kuman pada jantungnya. Bukan main serius, kan?


Lah Ahmad, yang merupakan anggota VE juga, dah bagitahu semua ni dalam post kat Instagram dia Isnin yang lepas. Dia nak semua orang tolong doakan kawan dorang ni cepat sembuh tanpa sebarang komplikasi.


Jadi, apa kata kita sama-sama hantar doa untuk Cham? Mari kita jadi penyokong sejati dengan doakan kesembuhan dia. Semoga urusan rawatan dia di PPUM berjalan lancar tanpa ada komplikasi serius.


Jangan lupa, kongsi berita ni dengan kawan-kawan yang lain. Sampai sini je untuk sekarang. Kita tunggu update pasal kesihatan Cham. Terima kasih, korang!

Previous Post Next Post

Contact Form