Kang Hoon Sertai Running Man: Serasi dan Siap Menghibur!


Running Man peminat sekalian, ada berita hangat yang mesti korang tahu! Pelakon berbakat Kang Hoon kini menjadi peserta interim dalam program kegemaran ramai ini. Yes, korang tak salah baca!


Selepas Jun So Min buat keputusan untuk undur diri, produksi Running Man tak ambil masa lama untuk umumkan Kang Hoon sebagai pengganti sementara. Gambar berkumpulan untuk musim terbaharu pun dah keluar, dan kami tak sabar nak tengok aksi mereka di kaca TV.


Kenapa Kang Hoon? Well, dia bukanlah muka baru dalam Running Man. Dengan enam kali kemunculan sebelum ini, dia dah masak sangat dengan konsep dan cara kerja program ni. Paling best, chemistry antara Kang Hoon dan Kim Jong Kook memang tip top! Tengok ajelah macam mana diorang beraksi nanti, confirm tak kering gusi.


Wakil produksi pun cakap, "Pemilihan Kang Hoon memang sangat tepat! Dia bukan sahaja dah biasa dengan konsep rancangan ini tetapi semua anggota Running Man serasi dengannya. Malah, reaksi peminat mengenai pemilihannya juga sangat baik dan kami tak sabar untuk menyiarkan episod pertama bersama Kang Hoon."


Kang Hoon akan join barisan tetap Running Man seperti Yoo Jae Suk, Song Ji Hyo, Kim Jong Kook, HaHa, Ji Suk Jin dan Yang Se Chan. So, mark your calendar guys! Musim terbaharu Running Man akan mula bersiaran pada 26 Mei 2024 di saluran SBS.


Jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang yang juga peminat setia Running Man! Lagi ramai lagi meriah kan? Stay tuned and happy watching! 🎉


Aksi Kang Hoon dalam Running Man pasti membuatkan hari korang lebih ceria! Kongsikan berita gembira ni dengan kawan-kawan korang sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form