Fify Azmi dan Syazwan Zulkifly: Kisah Unfollow dan Perjalanan Cinta


Pernah Rapat, Kini Tidak Lagi: Kenapa Fify Azmi 'Unfollow' Syazwan Zulkifly?

Hai semua! 🌟


Korang tahu tak, dunia selebriti memang penuh dengan drama dan kisah menarik. Terbaru, pelakon cantik Fify Azmi telah berkongsi cerita tentang hubungan beliau dengan aktor popular, Syazwan Zulkifly. Walaupun pernah dikatakan sedang berkawan rapat, Fify menegaskan bahawa hubungan mereka tidak lebih sekadar kawan biasa. Nak tahu kenapa? Jom kita selami kisah ini!


Apa Yang Sebenarnya Berlaku?

Fify atau nama sebenarnya Nur Afiqah Mohamed Azmi, 34, memilih untuk tidak lagi mengikuti Syazwan di media sosial selepas mengetahui bahawa Syazwan sudah mempunyai kekasih. Katanya, “Kami pernah rapat tapi tidak lebih daripada itu. Kami juga tak bergaduh cuma saya tak boleh dengan orang yang sudah berpunya.”


Kenapa Unfollow?

Menurut Fify, tindakan unfollow itu diambil kerana dia terganggu dengan Syazwan yang masih cuba mendekatinya walaupun sudah ada kekasih. Fify lebih selesa berkawan dengan seseorang yang berterus terang mengenai status dirinya. “Saya akan unfollow kalau dia masih nak cuba mengurat saya... yang tak sedar lebih baik unfollow,” katanya.


Pengalaman Baharu dan Sikap Berhati-Hati

Fify juga mengakui bahawa ini merupakan pengalaman baharu buat dirinya. Kini, dia lebih berhati-hati dalam mencari pasangan hidup dan akan memeriksa latar belakang mereka terlebih dahulu. “Lepas ini saya akan periksa latar belakang lelaki itu, sebelum ini saya bukan yang macam itu sebab bekas kekasih saya semua orang baik,” ujarnya.


Fokus Pada Kerjaya

Walaupun mengalami pengalaman ini, Fify tidak pernah serik untuk memulakan hubungan baharu. Namun, buat masa ini, dia sibuk dengan kerjayanya. “Saya tak pernah tutup pintu hati cuma saya tiada masa dan tidak fikir fasal bercinta. Kalau ada jodoh adalah, saya tak ada masa dan tak fikir mengenainya,” jelasnya.


Padu The Movie: Projek Terbaru Fify

Dalam perkembangan lain, Fify akan muncul dalam filem baharu berjudul Padu The Movie. Filem ini diangkat daripada peristiwa benar yang dialami oleh pasukan bola keranjang negara dan akan ditayangkan pada 6 Jun nanti. Jangan lupa tengok, okay?


Share dan Kongsi!

Eh, sebelum korang habis baca, jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang. Mesti ramai yang nak tahu pasal kisah Fify dan Syazwan ni. Klik butang share sekarang dan mari kita bincangkan apa pendapat korang tentang cerita ni! 😍📲


#FifyAzmi #SyazwanZulkifly #PaduTheMovie #DramaSelebriti #GosipArtis

Previous Post Next Post

Contact Form