Dapat Hadiah Range Rover Second Hand, Atikah Suhaime Bersyukur Walaupun Belum Ada Lesen!



Dalam dunia selebriti, kita selalu ternganga dengan hadiah mewah yang mereka terima. Tetapi kadang-kadang, keikhlasan dan kesyukuran sebenarnya yang membuat kita tersenyum lebar. Itulah yang berlaku apabila pelakon popular, Atikah Suhaime, menerima hadiah istimewa dari suaminya - sebuah Range Rover mewah! Tetapi tunggu dulu, ada sedikit twist yang membuat cerita ini lebih menarik...


Atikah Suhaime baru-baru ini berkongsi kisah kegembiraannya di media sosial, menceritakan bagaimana suaminya, Datuk Lokman Teh, memberinya hadiah kereta yang sangat istimewa. Meskipun ia adalah kereta terpakai, Atikah tidak kurang langsung teruja menerimanya.


"Suami saya belikan kereta second hand, Alhamdulillah," katanya dengan penuh kegembiraan.


Atikah berkongsi cerita ini melalui klip video di Instagramnya, dan apa yang membuatnya lebih menarik adalah pengakuan bahawa dia masih belum memiliki lesen memandu. Jadi, siapa yang akan menjadi pemandunya? Jawapannya jelas - suaminya sendiri!


Meskipun belum mempunyai lesen, Atikah merasa sangat bersyukur dan terharu dengan pemberian suaminya. "Masalahnya satu sahaja, saya tiada lesen kereta. Nasib baik ada suami tolong drive. Yes baby, terima kasih banyak, saya sayang awak," ujarnya dengan penuh kasih sayang.


Perkongsian Atikah ini mendapat perhatian ramai netizen yang terkesima dengan sikap rendah hatinya. Mereka terus memberikan pujian dan ucapan tahniah kepada Atikah dan suaminya.


"Alhamdulillah rezeki. First time tengok artis mention kereta 2nd, tapi gembiranya macam dia dapat kereta baru."


"Suka dengan Atikah ni, humble dan sangat bersyukur dengan apa yang suami dia bagi," kata seorang netizen dengan penuh kagum.


Jadi, di sinilah pesannya, mari kita belajar dari sikap rendah hati dan kesyukuran Atikah Suhaime. Walaupun mungkin kita tidak menerima hadiah sehebat Range Rover, kita masih boleh bersyukur dengan apa yang kita miliki. Jom kongsikan kisah ini dengan kawan-kawan untuk menginspirasi lebih ramai orang untuk bersyukur dalam hidup! 🚗💫

Previous Post Next Post

Contact Form