Ben dan J.Lo Bakal Bercerai Lagi? Ben Affleck Dah 'Angkat Kaki'!


Hai korang! Ada berita panas dari Hollywood yang tengah hangat diperkatakan sekarang ni. Pasangan selebriti yang paling berpengaruh, Ben Affleck dan Jennifer Lopez, dilaporkan bakal bercerai lagi! Yup, anda tak salah baca.


Menurut laporan dari In Touch, Ben Affleck dah pun keluar dari rumah mewah mereka yang bernilai RM300 juta. Ada desas-desus yang mengatakan mereka mungkin akan menjual rumah tersebut sebagai sebahagian daripada penyelesaian penceraian mereka.


Sumber yang rapat dengan pasangan ini kata, "Ben dah berpindah keluar dari kediaman mewah mereka dan mungkin akan menjual banglo berkenaan. Mereka tak pernah berhenti mencintai antara satu sama lain, tapi ada takdir yang tak dapat dikawal atau diubah."


Sumber itu juga menambah, pasangan yang digelar ‘Bennifer’ ni sebenarnya dah cuba untuk menyelamatkan perkahwinan mereka beberapa kali, tapi tak berjaya cari jalan penyelesaian yang memuaskan hati kedua-duanya.


"Mereka menunggu hampir dua dekad untuk kembali bersama tapi akhirnya hubungan mereka tak berjalan seperti diharapkan. Ben dan Jennifer dah matang dan belajar daripada kesilapan lalu, tapi beberapa isu besar memusnahkan hubungan mereka," kata sumber tersebut lagi.


Sebenarnya, bagi peminat setia mereka, berita ni taklah mengejutkan sangat. Ramai yang dah dapat menghidu keretakan hubungan mereka. Contohnya, pada Met Gala 2024 yang diadakan 6 Mei lalu, Jennifer hadir seorang diri tanpa ditemani Ben. Kemunculannya waktu tu jadi bualan ramai sebab J.Lo nampak sedih dan tak bermaya.


Pihak pengurusan Ben pulak bagi alasan yang Ben tak dapat menemani Jennifer sebab sibuk dengan penggambaran filem The Accountant 2. Hmmm...


Bagi yang mungkin terlupa, Lopez dan Affleck mula bercinta awal tahun 2000. Tapi, sayangnya hubungan tu terputus pada 2003. Pada 2021, mereka kembali bercinta dan setahun kemudian, mereka mendirikan rumah tangga. Dan kini, nampaknya kisah cinta mereka sekali lagi berhadapan dengan ujian besar.


Adakah ini benar-benar pengakhiran bagi 'Bennifer'? Atau ada harapan lagi untuk mereka? Hanya masa yang akan menentukan.


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan korang! Mungkin ada yang belum tahu perkembangan terbaru ni. Tekan butang share sekarang dan let's spread the word! 💔💬

Previous Post Next Post

Contact Form