Alyah Tinggalkan 'The Hardest Singing Show' Untuk Tunaikan Haji: Keputusan Mengejut Yang Mengharukan!


Siapa sangka baru minggu kedua bersaing dalam program 'The Hardest Singing Show', penyanyi kesayangan kita, Datin Alyah, telah mengumumkan keputusan mengejut untuk menarik diri. Sebabnya? Alyah telah menerima panggilan menunaikan haji pada Jun nanti!


Keputusan Besar di Umur 43 Tahun

Pada usia 43 tahun, Alyah membuat keputusan berani dan penuh makna ini. "Saya memohon maaf kepada semua tenaga kerja The Hardest Singing Show, saya terpaksa mengundur diri daripada pertandingan ini. Saya doakan kalian dapat buat dengan sehabis baik," kata Alyah dengan penuh rendah hati.


Perjalanan Suci ke Tanah Haram

Alyah berkongsi berita gembira ini melalui satu klip video yang ditayangkan oleh pihak Astro semasa siaran langsung pada malam Ahad. Dia berangkat ke Tanah Suci, membawa harapan dan doa dari semua peminatnya. "Alhamdulillah saya mendapat panggilan menunaikan haji pada tahun ini," ujarnya dengan penuh kesyukuran.


Doa dari Peminat dan Netizen

Tidak ketinggalan, Alyah turut memohon doa dari semua agar perjalanannya dipermudahkan dan mendapat haji mabrur. "Saya juga mohon semua orang mendoakan saya dan mendapat haji yang mabrur," tambahnya lagi.


Ruangan komen di media sosialnya dipenuhi dengan ucapan tahniah dan doa dari netizen. Ramai yang terharu dan bangga dengan keputusan Alyah ini, mendoakan agar urusannya ke Tanah Suci dipermudahkan.


Prestasi di Minggu Pertama

Untuk rekod, pada minggu pertama 'The Hardest Singing Show' yang berlangsung pada 12 Mei lalu, Alyah meraih kedudukan keenam dengan markah 64.08. Walaupun tidak dapat meneruskan perjuangan di pentas ini, keputusan Alyah pasti disokong oleh semua.


Jom sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Datin Alyah dalam perjalanan hajinya. Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya lebih ramai dapat memberi sokongan dan doa buat Alyah. Klik 'Share' sekarang dan sebarkan kebaikan!

Previous Post Next Post

Contact Form