Ainul Aishah Selamat Bersalin Puteri Sulung: Jom Ucap Tahniah!


Hey semua! Ada berita gembira dari dunia hiburan tanah air. Pelakon kesayangan ramai, Ainul Aishah, telah selamat melahirkan puteri sulungnya. Seronok kan? Mari kita tengok apa yang Ainul kongsi dengan peminat setianya.


Bayi Perempuan Comel Lahir Pada 29 Mei 2024

Ainul Aishah, yang kita kenal sebagai Ainul Aishah Azizun, telah berkongsi berita bahagia ini melalui Instastory beliau. Pada 29 Mei 2024, tepat jam 12.46 tengah hari, Ainul selamat melahirkan seorang bayi perempuan di sebuah pusat perubatan. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar!


Masih Rahsiakan Nama dan Wajah Bayi

Walaupun Ainul sudah berkongsi berita kelahiran ini, dia masih merahsiakan nama dan wajah si kecil. Mungkin Ainul mahu memberi kejutan kepada kita semua nanti. Jadi, mari kita tunggu dengan sabar!


Jemputan Melawat di Hospital

Buat rakan-rakan dan keluarga yang ingin melawat Ainul dan bayinya di hospital, korang boleh WhatsApp atau DM dia untuk maklumat lanjut. Memang seronok kalau dapat tengok si comel ni kan?


Majlis Gender Reveal

Sebelum ini, Ainul sempat mengadakan majlis gender reveal bersama rakan-rakannya untuk mengumumkan jantina bayi. Memang happening sungguh!


Cinta Lima Tahun Berbuah Manis

Ainul mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Khalid Redzuan pada September 2022 selepas lima tahun bercinta. Kini, mereka berdua sudah pun bergelar ibu dan ayah. Semoga kebahagiaan mereka sekeluarga berkekalan selamanya!


Call to Action

Rasa seronok dengan berita ini? Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang. Lagi ramai yang tahu, lagi meriah! Tekan butang share sekarang dan sebarkan kegembiraan Ainul Aishah dengan semua. 💖


#AinulAishah #KelahiranBayi #BeritaGembira #KongsiKegembiraan

Previous Post Next Post

Contact Form