"Foto Perkahwinan Ben Ladin Tular, Peminat Terkejut: 'Dulu Layan Dekat Idola Kecil!'"



Penyanyi terkenal Ben Ladin kini sudah bergelar suami! Ben, atau nama sebenarnya Muhammad Benladin Munshi Shaihan, 23, telah melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hatinya, Shida. Berita gembira ini disahkan oleh ibu saudara pengantin perempuan, Hamidah, melalui satu hantaran di Facebook pada hari Ahad.


Menurut Hamidah, dia menghadiri majlis persandingan anak saudaranya dengan Ben, namun tarikh perkahwinan tidak dinyatakan. "Persandingan anak buah dengan pasangannya Ben Ladin. Semoga kekal bahagia hingga ke Jannah," katanya dengan penuh rasa syukur.


Video majlis tersebut yang tular di TikTok menunjukkan Ben mengenakan sut biru, manakala Shida kelihatan anggun dalam gaun putih. Ben juga memakai inai di tiga jarinya dan memeluk Shida dengan mesra di penghujung video. Video itu dikongsi oleh akaun TikTok @frzdzhlmi, yang merupakan jurukamera majlis nikah dan resepsi mereka.


Peminat Ben nyata terkejut dengan berita ini. "Lah dah kahwin? Ingat lagi dulu layan dia dekat rancangan Idola Kecil kat TV9," komen seorang netizen. "Ben dah kahwin? Aku tetap pandang dia macam budak-budak lagi," tambah yang lain. "Ni tanda aku dah tua ke? Dulu tengok kecil je dia ni, sekarang tahu-tahu dah kahwin," kata seorang lagi.


Buat masa ini, Ben belum membuat sebarang kenyataan rasmi mengenai perkahwinannya atau memuat naik hantaran berkaitan di media sosial. Usaha kami untuk mendapatkan komen Ben juga tidak berjaya apabila panggilan dan mesej tidak dibalas.


Jangan lupa kongsikan berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka mungkin terlepas pandang. Klik butang kongsi dan sebarkan kegembiraan perkahwinan Ben Ladin dengan rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form