"Tunggu Aku di Sabah" – Mesej Salah Hantar Jadi Viral!


Korang pernah tak tersilap hantar mesej? Kadang-kadang tersilap hantar mesej tu boleh jadi bahan lawak yang tak terjangka. Baru-baru ni, seorang lelaki berani menyatakan hasrat nak memikat dan jadikan penyanyi Adira sebagai isteri, tapi... tersalah hantar mesej tu kepada bekas suami Adira, Datuk Red!


Ya, betul tu. Datuk Red, atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu, 46, berkongsi kisah lucu ni dalam siaran langsung TikTok bersama Adira. Mesej cinta yang sepatutnya sampai ke Adira, tersesat ke telefon Datuk Red. Hah, tak pasal-pasal Datuk Red yang dapat ayat-ayat romantik.


Kisah Salah Hantar Mesej

Menurut Datuk Red, dia tak tahu macam mana lelaki tersebut boleh dapat nombor telefon dia. Mungkin si lelaki ingat nombor tu milik Adira. "Ini bukan nak mengaibkan orang itu, tidak. Tak tahu mana orang itu dapat nombor telefon saya, dia ingatkan Adira," katanya sambil ketawa.


Antara mesej-mesej cinta yang diterima Datuk Red adalah:


"Sayang Adira, aku benar-benar cinta kamu. Kita kahwin sayang."

"Aku janji akan menjaga dan menyayangimu. Aku tunggu kamu di Sabah. Apa kata kita bikin cerita cinta Adira?"

Netizen Terhibur, Tapi Berhati-hati

Netizen yang menonton siaran langsung tu rata-rata terhibur dengan pendedahan Datuk Red. Tapi dalam pada masa yang sama, mereka nasihatkan Adira supaya lebih berhati-hati dengan individu yang tak dikenali. Yalah, zaman sekarang ni macam-macam boleh jadi, kan?


Kisah Adira dan Datuk Red

Untuk yang tak tahu, Adira dan Datuk Red berkahwin di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua. Namun, ikatan perkahwinan selama sembilan tahun tu berakhir dengan penceraian pada 24 April lalu. Mereka dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Anggrek, Asan, Anggun, dan Ayob.


Jadi, kalau korang rasa kisah ni lucu dan nak share gelak sama kawan-kawan, jangan lupa kongsi artikel ni! Mana tahu, ada kawan korang yang pernah alami situasi sama. Share, like, dan komen di bawah!


P/S: Hati-hati bila nak hantar mesej ya, pastikan nombor yang betul! 😉

Previous Post Next Post

Contact Form