Tak Berbaik Tapi Berita Palsu Kembali Ganggu Bella dan Aliff!



Assalamualaikum, geng! Korang semua dah dengar berita terbaru pasal drama percintaan Bella Astillah dan Aliff Aziz? Ni, cerita dia – adik Bella, Didi, baru sahaja merungut pasal berita palsu yang melanda kakaknya tu. Dia menafikan dengan keras yang kakaknya dah berbaik dengan Aliff.


Jadi, kalau korang semua baru nak update, jangan percaya segala berita palsu tu, okay?


Jadi, cerita ni bermula bila Didi share dalam TikTok malam Isnin yang lepas. Dia tak tahu macam mana berita palsu ni boleh tersebar, sampai kakaknya kena kecam habis-habisan. Tapi, dia yakin yang ada pihak yang cuba nak "fitnah" kakaknya tu.


Yang paling best, Didi ni pun dah buat 'call of action' jugak. Dia minta tolong korang semua berhenti menghentam Bella dan tinggalkan komen-komen positif untuk kakak dia. Dia pun janji, kalau Bella dan Aliff betul-betul berbaik, dia yang akan jadi wakil netizen untuk confirmkan.


Sebelum ni, ada khabar angin yang Bella dah berbaik dengan Aliff, tapi semua tu tak betul. Sebenarnya, Bella dah failkan cerai terhadap Aliff bulan lepas, sebab Aliff ditangkap khalwat dengan aktres lain. Betul-betul serabut cerita diorang ni!


Jadi, geng, kalau nak update pasal drama Bella dan Aliff ni, tunggu je la sampai ada berita rasmi. Jangan percaya segala gosip-gosip palsu yang berleluasa kat luar sana tu. Lagi pun, kita semua kena support Bella dalam masa susah ni, kan?


Share artikel ni dengan kawan-kawan korang! Jangan lupa untuk tekan butang kongsi tu. Kita ramai-ramai support Bella Astillah!

Previous Post Next Post

Contact Form