Shiloh Jolie: Permohonan Tukar Nama, Enggan Dikaitkan dengan Brad Pitt


Shiloh Jolie, anak kepada pelakon terkenal Angelina Jolie, telah membuat permohonan rasmi di mahkamah untuk menggugurkan 'Pitt' dari namanya. TMZ melaporkan bahawa permohonan ini difailkan pada 27 Mei, bertepatan dengan ulang tahunnya yang ke-18. Shiloh membuat keputusan ini kerana tidak mahu lagi dikaitkan dengan bapanya, aktor tersohor Brad Pitt.


Tidak hanya Shiloh, adik-adiknya yang merupakan pasangan kembar, Vivienne dan Knox Jolie-Pitt, yang berusia 15 tahun, juga ingin menyingkirkan nama bapa mereka. Vivienne malah telah menggunakan nama baru ketika menghadiri beberapa acara.


Sebelum ini, dua anak angkat mereka, Zahara Jolie-Pitt yang berusia 19 tahun dan Maddox Jolie-Pitt yang berusia 22 tahun, juga telah menggugurkan nama Brad Pitt, walaupun mereka tidak memfailkan penukaran nama secara rasmi seperti Shiloh.


Angelina Jolie dan Brad Pitt berkahwin pada tahun 2014, tetapi perkahwinan tersebut hanya bertahan selama lima tahun sebelum mereka bercerai. Pasangan ini juga mempunyai seorang lagi anak angkat, Pax Thien Jolie-Pitt, yang kini berusia 20 tahun.


Jangan Lupa Kongsi!

Jika anda rasa artikel ini menarik dan ingin kawan-kawan anda juga tahu tentang perkembangan terbaru keluarga Jolie-Pitt, jangan segan-segan untuk kongsikan artikel ini!


Pembaca yang bijak, apa pendapat anda tentang keputusan Shiloh dan adik-adiknya? Adakah anda bersetuju dengan tindakan mereka? Mari kongsikan pandangan anda di ruangan komen di bawah!

Previous Post Next Post

Contact Form