"Seramai Azlee dikejarkan ke IJN: Senario Star Dirawat di CCU!"



Kau pasti ingat Azlee, salah satu anggota kumpulan Senario yang selalu bikin kita tergelak dengan aksi dan lawaknya yang tak tertandingi. Tapi kali ini, takde gelak-gelak. Azlee dikejarkan ke Institut Jantung Negara (IJN) selepas dia rasa tak selesa dan menerima rawatan cemas di Hospital Sungai Buloh.


Khabarnya, Azlee alami masalah yang terkait dengan jantungnya. Betul ke? Sementara kita tunggu lebih lanjut, Azlee kini ditempatkan di Unit Penjagaan Koronari (CCU) untuk dapatkan rawatan yang sewajarnya.


Maklumlah, bila ada berita macam ni, kawan-kawan semua jadi risau. Ropie, kawan baik Azlee, turut berkongsi berita ni kat Instagram dia. Dia minta semua orang hantar doa dan sokongan buat Azlee.


"Marilah sama-sama kita doakan semoga rakan artis Azlee Senario diberikan kesihatan yang baik dan dipermudahkan urusan," kata Ropie.


Dia juga kongsi tangkap layar gambar Azlee dalam rawatan. Jujurnya, tengok gambar tu buat hati rasa sedih. Kita doakan yang terbaik untuk Azlee, betul tak?


Kita kat sini, bersama kami, tengah cuba dapatkan maklumat lanjut tentang keadaan Azlee. Tak sabar nak dengar berita baik dari dia!


So, kalau kau baca ni, hantarlah doa terbaik buat Azlee. Dan jangan lupa, kongsikan berita ni dengan kawan-kawan. Sebarkan positiviti, ya!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan! Mari kita hantar doa dan sokongan buat Azlee. #GetWellSoonAzlee

Previous Post Next Post

Contact Form