"Mona Allen Dikurniakan Anak Kedua: Sambutan Kedatangan Bayi Lelaki yang Mencuit Hati!"



Hey geng, berita gembira datang dari dunia selebriti! Mona Allen, pelakon popular yang kita kenali, telah melahirkan anak kedua – seorang bayi lelaki yang menambah seri kehidupan keluarganya. Jom kita kongsi kegembiraan bersama!


Pada petang Selasa yang lalu, Mona Allen atau lebih dikenali sebagai Muna Hafiraneza Allen, 39 tahun, telah melahirkan anaknya dengan selamat. Bayi yang dikurniakan ini memberikan lebih banyak cahaya dalam kehidupan mereka.


“Alhamdulillah, syukur atas segala-galanya. Semuanya berjalan lancar,” kata Mona dengan penuh syukur.


Dia berkongsi berita gembira ini melalui InstaStory miliknya pada pagi Rabu, memberikan satu lagi alasan untuk kita semua tersenyum hari ini.


Mona juga memberi petanda bahawa kita akan mendapat peluang untuk melihat wajah comel si kecil tidak lama lagi. "Jangan risau, gambar baby akan saya kongsi. Sekarang, saya perlu rehat sebentar," ujarnya dengan penuh kegembiraan.


Bagi yang mungkin belum tahu, Mona telah memulakan bab baru dalam kehidupannya apabila dia dan suaminya, pelakon terkenal Pekin Ibrahim, 43 tahun, mengikat tali pertunangan pada 7 Disember 2018. Mereka juga telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki sebelum ini, Petra Pekin, yang kini berusia setahun.


Jadi, mari kita sambut kehadiran bayi lelaki Mona Allen dengan sorakan kegembiraan dan doa yang baik-baik untuk kebahagiaan keluarga mereka. Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan – lebih ramai yang berkongsi, lebih meriah! 🎉

Previous Post Next Post

Contact Form