Lady Gaga dan 'Baby Bump': Kecoh Bukan Sebab Hamil, Cuma Lama Tak Bersenam!



Dalam dunia media sosial yang penuh dengan spekulasi dan khabar angin, satu lagi cerita hangat tentang penyanyi terkenal, Lady Gaga, mula beredar sejak beberapa hari lalu. Foto-foto yang menunjukkan perut Gaga kelihatan seperti baby bump ketika menghadiri majlis perkahwinan adiknya, Natali Germanotta, mencetuskan desas-desus bahawa beliau sedang berbadan dua.


Namun, Gaga segera tampil memberikan penjelasan yang mengejutkan ramai pihak. Menggunakan lirik lagu Taylor Swift, "Down Dad", Gaga menafikan khabar angin tersebut dengan gaya yang sangat santai dan bersahaja.


"Tak mengandung, hanya menangis di gim," tulisnya di Instastory. Ternyata, perut yang kelihatan buncit itu sebenarnya berpunca daripada berat badan yang meningkat kerana sudah lama tidak bersenam.


Selain itu, spekulasi semakin memuncak apabila Gaga dilihat memakai cincin permata pada jari manisnya. Ini menyebabkan ramai yang menyangka bahawa dia dan teman lelakinya, Michael Polansky, sudah mengikat tali pertunangan selepas empat tahun bercinta.


Gaga benar-benar tahu bagaimana untuk mengendalikan gosip dengan cara yang bijak dan lucu. Jadi, sebelum kita semua melompat kepada kesimpulan yang salah, mari kita belajar untuk tidak terlalu cepat mempercayai khabar angin.


Jika anda terhibur dengan cerita ini, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan senyuman kepada semua. πŸŒŸπŸ‘ΆπŸΌ

Previous Post Next Post

Contact Form