Kotak Hiburkan Peminat Malaysia Bersama Ifan Seventeen dan Ello



Peminat kumpulan muzik Kotak pasti teruja menantikan kehadiran mereka di Indonesia Music Festival yang bakal berlangsung Ogos depan. Popular dengan lagu-lagu seperti "Masih Cinta" dan "Tendangan Dari Lagi," Kotak sudah pun mempunyai peminat setia di Malaysia.


Kehadiran Tantri sebagai vokalis, Cella (gitar), dan Chua (bes) semestinya dinantikan kerana mereka sudah lama tidak beraksi di sini. Bukan hanya Kotak, festival ini yang bakal diadakan di Arena Axiata, Bukit Jalil, turut menampilkan Ifan Seventeen.


Ifan, yang kini aktif secara solo, tetap popular dengan lagu-lagu viralnya. "Kemarin" adalah antara lagu yang melonjakkan namanya di Malaysia, terutama di kalangan peminat muda. Meskipun tragedi kehilangan rakan akibat tsunami pada 2018, semangat Ifan tidak luntur untuk terus membawa nama Seventeen dengan lagu-lagu hit seperti "Cinta Jangan Disembunyikan" dan "Menunggu Kamu."


Lebih meriah, festival ini juga akan menampilkan Ello, vokalis Dewa 19, yang pernah memenangi trofi Artis Baru Terbaik di Anugerah Muzik Indonesia 2005. Gabungan tiga artis ini pasti menghangatkan pentas pada 24 Ogos, bermula pukul 7 malam.


Dapatkan tiket anda di www.bookmyshow.com dengan harga bermula RM188 hingga RM488 untuk tempat duduk VIP. Jangan lepaskan peluang, dan kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk sama-sama menyaksikan persembahan hebat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form