"Kisah Khusyuk Nora Danish dalam Doa, Nedim Harap Kembali Kuat Demi Percutian Bersama Anak-Anak"





PENCERAIAN tidak menghalang pelakon popular Nora Danish dan bekas suaminya, Nedim Nazri, daripada mengekalkan hubungan mesra walaupun sudah tiada lagi sebagai suami isteri.


Sejak Nedim dimasukkan ke hospital pada 24 Jun lalu, Nora tetap setia menemaninya, bahkan Nedim sendiri mengisahkan betapa Nora dengan penuh kemesraan dan jenaka dipanggil sebagai "jururawat" dalam perjalanan pemulihannya.


Baru-baru ini, Nedim berkongsi gambar Nora, yang dipercayai baru selesai menunaikan solat dengan khusyuk berdoa, sambil meminta doa agar dia kuat untuk bercuti bersama anak-anak mereka.


"Doa lebih sikit mommy (Nora). Semoga daddy kuat untuk percutian anak-anak," tulisnya di bahagian kapsyen gambar yang dikongsinya di Instastory pada Sabtu.


Selain itu, Nedim juga memuat naik gambar Nora yang berselindung manis dengan tudung semasa melawatnya di hospital, memaparkan penghargaannya terhadap Nora yang kini telah memilih untuk berhijab.


"Alhamdulillah, jururawat bergaduhku telah sampai," katanya dengan penuh syukur.


Pada malam 28 Jun lalu, Nora menarik perhatian di Instagram dengan memuat naik gambar dirinya mengenakan 'hoodie' kelabu dan hijab hitam, meskipun dia memilih untuk menutup ruangan komen bagi mengelakkan pertanyaan daripada pengikutnya.


Pada 19 Jun, pasangan ini sah bercerai di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur. Walaupun begitu, semangat kedua-dua mereka untuk menjaga hubungan baik demi anak mereka, Mohamed Neqayl, 6 tahun, tetap terjaga.


Artikel ini membawa cerita tentang kesetiaan Nora dan Nedim dalam memelihara hubungan yang mesra selepas perceraian, sambil menggambarkan kesungguhan Nora dalam perjalanan kehidupan barunya yang juga termasuk hijrahnya dalam berpakaian. Jom kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan untuk menyebarkan inspirasi cinta dan kekeluargaan!

Previous Post Next Post

Contact Form