Kisah Cinta Daiyan Trisha Kembali Menerusi 'My Home Is In Your Arms' - Anda Kena Tonton!



Hey peminat muzik dan cerita cinta! Kali ni kita nak kongsi tentang comeback yang paling dinanti-nantikan - Daiyan Trisha kembali dengan lagu baharu bertajuk 'My Home Is In Your Arms' selepas berehat hampir tiga tahun. Best, kan?


Kali ni, Daiyan, yang kini berusia 31 tahun, masih menunjukkan bakat luar biasanya dengan mencipta sendiri lagu ini. Dari lirik yang puitis hingga melodi yang catchy, semuanya hasil tangan kreatif Daiyan. Lagu ni menceritakan tentang kisah cinta yang sangat menyentuh hati, tentang pasangan yang cuba memperbaiki hubungan mereka.


Menurut Daiyan, lagu ini menggambarkan fasa di mana hubungan menjadi goyah dan tidak stabil. Ia juga mengingatkan kita tentang memori indah yang menyebabkan pasangan jatuh cinta pada awalnya dan berusaha keras untuk mempertahankan hubungan tersebut.


Yang paling menarik, 'My Home Is In Your Arms' hadir dengan genre pop alternatif yang diterbitkan oleh Kuizz Shah. Bukan itu sahaja, muzik video (MV) lagu ni diarahkan oleh pelakon terkenal Nadhir Nasar, dan dibintangi oleh aktor tampan Meerqeen. Gabungan mereka memang padu, kan?


Lagu dan MV ini akan mula menemui pendengar di semua platform digital bermula Jumaat ini. Jadi, pastikan anda tak ketinggalan untuk menonton!


Kalau anda rasa artikel ni best dan bermanfaat, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan anda. Lagi ramai yang tahu, lagi meriah! Terima kasih kerana membaca, dan selamat menikmati 'My Home Is In Your Arms'!


Jom share artikel ni dengan kawan-kawan korang dan sama-sama kita support Daiyan Trisha! #MyHomeIsInYourArms #DaiyanTrisha #Meerqeen

Previous Post Next Post

Contact Form