Joe Jonas dan Stormi Bree Berpisah: Kebahagiaan Diri Sendiri Bukan Keutamaan!


Hai semua! Kali ini kita ada cerita hangat tentang dunia selebriti yang pastinya akan buat korang semua terkejut. Tak sampai setahun menjalin hubungan cinta, Joe Jonas dan model cantik Stormi Bree dilaporkan sudah berpisah. Yup, korang tak salah baca!


Menurut laporan dari US Weekly, Joe, 34, merasakan sekarang bukan masa yang sesuai untuk bercinta selepas perpisahannya dengan Sophie Turner pada September tahun lepas.


Katanya, "Joe mempunyai jadual yang padat untuk bersama dengan anak-anaknya dan menyiapkan album baharu. Dia terpaksa mengetepikan kekasihnya, bagi dia anak-anak dan muzik adalah segalanya. Kebahagiaan diri sendiri bukan keutamaan buat masa ini," kata sumber terdekat penyanyi tersebut.


Sejarah Cinta Joe dan Stormi

Joe dan Stormi mula menjalinkan hubungan cinta sejak awal Januari lalu selepas mereka dilihat menghabiskan masa bersama di Aspen, Colorado. Romantis, kan? Tapi, nampaknya takdir berkata sebaliknya.


Untuk korang yang mungkin tak tahu, Joe mendirikan rumah tangga dengan Sophie Turner pada 2019 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata. Namun, hubungan itu berakhir pada September tahun lalu dan kini mereka dalam proses penceraian.


Fokus pada Keluarga dan Kerjaya

Mungkin ada yang tertanya-tanya, kenapa Joe memilih untuk berpisah? Jawapannya mudah, dia nak fokus pada anak-anak dan karier muziknya. Memang bukan mudah jadi selebriti, kan? Jadual padat dan komitmen yang tinggi membuatkan Joe terpaksa membuat keputusan yang sukar ini.


Jom Kongsi Artikel Ini!

So, apa pendapat korang tentang keputusan Joe Jonas ni? Adakah korang rasa dia buat keputusan yang betul? Jangan lupa untuk tinggalkan komen dan share artikel ni dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mungkin mereka ada pendapat yang sama atau berbeza. Mari kita sembang-sembang santai tentang dunia selebriti!


Jom share artikel ini sekarang dan biar kawan-kawan korang tahu tentang berita terbaru ni! 📰✨

Previous Post Next Post

Contact Form