Cerita di Sebalik Tabir: Kejutan Pemurah Elly Mazlein yang Bikin Semua Terhibur!


Pernah dengar tak tentang Elly Mazlein yang terkenal dengan perangai 'gila-gila' dan sentiasa ceria? Nah, di sebalik sifatnya yang menghiburkan itu, Kak Lina (panggilan mesra untuk Elly) sebenarnya seorang yang sangat pemurah. Jom, aku nak cerita sikit tentang bagaimana dia selalu jamu makan team produksi dengan penuh hati.


Dalam satu episod penggambaran drama Kampung People, seorang kru produksi bernama Rashid telah kongsikan cerita menarik ini dalam podcast Lepak Space. Bayangkan, Kak Lina pernah belanja sate tulang untuk semua orang yang terlibat dalam produksi tersebut. Serius, bukan sikit-sikit, tapi dalam kuantiti yang banyak sampai semua kru kenyang makan.


Menurut Rashid, Kak Lina memang suka belanja makan, terutamanya makanan yang dia sendiri teringin nak makan. Dan bila dia belanja, dia tak berkira langsung. Kalau satu drama ambil masa 30 hari, dalam masa tu, mungkin 5 atau 6 kali Kak Lina akan belanja makanan. Memang murah rezeki dia sebab suka kongsi rezeki dengan orang lain.


Satu lagi yang menarik tentang Kak Lina, dia seorang pelakon yang sangat profesional. Tak perlu banyak tunjuk ajar dari pengarah, apa yang diminta, dia boleh terus laksanakan dengan baik. Tak hairanlah kalau dia sangat disayangi oleh semua orang di set penggambaran.


Drama Kampung People bukan sahaja terkenal kerana jalan ceritanya yang menarik, tapi juga kerana pelakon-pelakonnya yang hebat termasuk Rashidi Ishak, Riena Diana, dan Hun Haqeem. Namun, kehadiran Kak Lina memang membawa satu aura yang lain, terutamanya dengan sikap pemurah dan cerianya.


Kalau korang rasa cerita ni best, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan korang. Biar semua orang tahu betapa awesome-nya Kak Lina Pom Pom! Jangan lupa komen dan share artikel ni di media sosial korang. Biar ramai lagi yang terhibur dengan kisah di sebalik tabir ni!


Selamat membaca dan jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang! #KakLinaPomPom #KampungPeople #SikapPemurah #KisahSetPenggambaran

Previous Post Next Post

Contact Form