Wow! Penampilan Berani Bunga Citra Lestari di Majlis Makan Malam Syarikat Suami Jadi Bualan!


Siapa sangka, majlis makan malam syarikat boleh jadi topik hangat? Bunga Citra Lestari (BCL) tahu caranya! Kemunculan penyanyi terkenal ini di majlis makan malam syarikat suaminya menarik perhatian ramai, tapi bukan hanya kerana kehadirannya...


BCL tampil dengan gaun panjang hitam tanpa lengan yang memukau, sekaligus mencetuskan perdebatan hangat di kalangan tetamu dan netizen. Ada yang mengatakan penampilan seksi BCL itu kurang sesuai untuk acara korporat.


Sebahagian berpendapat, BCL mungkin tersilap memilih busana. Ada juga yang beranggapan, etika pakaian tidak dipatuhi, sehingga mencemarkan imej suaminya, Tiko Aryawardhana, yang bekerja di syarikat tersebut.


Namun, tidak semua pandangan negatif. Ada juga yang memuji BCL kerana tampil yakin dan elegan, menzahirkan kemesraan dengan suami tercinta. Aksi BCL mencium pipi Tiko semasa acara itu turut mencuri perhatian dan mencetuskan reaksi pelbagai.


Komen netizen pun macam-macam:


"Dia salah pakai bajukah?"

"Maaf, tolonglah pakai baju yang sesuai, tengok tempat dulu."

"Mesti suami dia bangga tengok isteri dia pakai macam ini."

Apa pun pandangan anda, pastinya kemunculan BCL di majlis tersebut meninggalkan kesan tersendiri!


Nak tahu lebih banyak gosip menarik? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka pun ada pandangan tersendiri tentang penampilan BCL ini. 👗✨

Previous Post Next Post

Contact Form