Wajah Masam Aurel Hermansyah Jadi Bualan, Apa Reaksi Aaliyah Massaid?


Hey, geng! Kali ni kita nak sembang-sembang pasal satu topik yang tengah panas di media sosial. Korang pernah tak tengok video Aurel Hermansyah buat panggilan video dengan Aaliyah Massaid lepas Thariq Halilintar lamar dia? Video ni memang viral habis!


Wajah Masam Aurel Hermansyah

Baru-baru ni, satu rakaman video yang dimuat naik oleh @mei-mei271 di TikTok menunjukkan reaksi wajah Aurel atau Titania Aurelie Nurhermansyah, 26, yang nampak macam tak puas hati sangat masa berbual dengan Aaliyah. Ramai yang kata Aurel tunjuk ekspresi muka mencebik dan lirikan sinis. Hmmm, kenapa agaknya?


Perbualan Hangat Tentang Majlis Perkahwinan

Dalam video tu, nampak macam Aurel dan suami dia, Atta Halilintar, tengah sembang pasal persiapan majlis perkahwinan Thariq dan Aaliyah. Atta tanya Thariq pasal lokasi pernikahan nanti, dan Aurel pun nampak macam ada sesuatu yang tak kena. Netizen terus buat spekulasi yang Aurel mungkin rasa tergugat dengan kehadiran Aaliyah sebagai bakal biras dia. Korang rasa macam mana?


Netizen Pun Mulakan Drama!

"Persaingan antara biras akan segera bermula. Percayalah, bila bersahabat lain, nanti sudah menjadi keluarga, lagi-lagi akan timbul pula masalah lain," komen salah seorang netizen. Fuh, memang panas lah komen-komen netizen ni.


Sebelum ni, Thariq yang juga seorang YouTuber, berkongsi video dia melamar Aaliyah pada 15 Mei lalu di Instagram. Dalam satu temu bual, Thariq pun cakap dia dah mula buat tinjauan lokasi untuk majlis perkahwinan mereka. Sweet, kan?


Sahabat Baik Dari Kecil

Apa yang korang mungkin tak tahu, Aurel dan Aaliyah sebenarnya bersahabat baik sejak kecil lagi. Jadi, agak pelik jugak kalau Aurel betul-betul tak suka dengan pertunangan ni. Mungkin ada cerita lain yang kita tak tahu?


Share & Komen Pandangan Korang!

Apa pendapat korang pasal cerita ni? Adakah ini cuma salah faham atau memang ada sesuatu di sebalik reaksi Aurel tu? Jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang yang suka gosip artis. Lagi banyak yang komen, lagi meriah perbualan kita!


Jom, share sekarang dan tinggalkan komen korang kat bawah! ✨💬


Klik untuk Kongsi Artikel Ini

Previous Post Next Post

Contact Form