Video Lama Kembali Tular, Noorkhiriah Minta Penyamar Padam Akaun TikTok atau Berdepan Tindakan!


Hey geng! Ada kisah menarik yang nak dikongsi dengan korang semua. Baru-baru ni, pelakon terkenal Noorkhiriah telah menjadi perhatian lagi! Bukan sebab filem baru, tapi kerana isu penyamaran di media sosial. Jom baca lebih lanjut!


Noorkhiriah atau nama penuhnya, Nororkhiriah Ahmad Sapie, yang kini berusia 46 tahun, baru je menegur sikap tak bertanggungjawab sesetengah individu yang guna nama dan video dia untuk buat akaun palsu. Dalam satu post di Instagram, Khiriah dengan tegas minta mereka padam akaun tersebut, kalau tak, siaplah nak berdepan dengan tindakan undang-undang.


"Mohon kepada pemilik akaun TikTok ini padam akaun yang menyamar menjadi saya... sebelum tindakan diambil," tegasnya.


Cerita makin panas bila satu video lama Khiriah dari tujuh tahun lepas tiba-tiba viral balik. Video tu adalah masa dia pernah buat keputusan nak berhenti berlakon. Ramai peminat yang salah faham dan ingat Khiriah dah undur diri dari dunia seni.


Tapi jangan risau! Khiriah masih aktif berlakon. Dia baru je habis penggambaran, katanya:


"Viral semula video di TikTok. Ini video lama dah tujuh tahun. Saya elok sahaja jalani penggambaran. Baru sahaja selesai pukul 7 pagi tadi (Rabu)."


Apa yang berlaku pada Khiriah ni satu peringatan untuk kita semua supaya lebih berhati-hati dengan apa yang kita lihat dan percaya di media sosial. Jadi, jom kita bantu Khiriah dengan kongsi cerita ni kepada kawan-kawan. Semoga orang yang buat akaun palsu tu sedar dan padamkan akaun tu cepat-cepat!


Hey, korang! Kalau rasa artikel ni menarik dan penting, jangan lupa SHARE dengan kawan-kawan korang. Lagi ramai tahu, lagi bagus! Tekan je butang share tu sekarang!


Dengan berkongsi artikel ni, kita bukan je support Noorkhiriah tapi juga sebarkan kesedaran tentang bahaya penyamaran di media sosial. Terima kasih sebab baca dan jangan lupa kongsikan, ya!

Previous Post Next Post

Contact Form