Terobos Batas! MK K-Clique Melakonkan Watak Jahat dalam 'Rebel: Berontak Untuk Berotak'



MK dari K-Clique telah lama memendam hasrat untuk merasai pengalaman melakonkan watak jahat, dan akhirnya, peluang itu tiba dalam filem terbaru, 'Rebel: Berontak Untuk Berotak'.


Dalam sebuah kenyataan, MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin Hamdan, 28 tahun, berkongsi bahawa dia sentiasa berhasrat untuk mencabar diri dalam bidang lakonan dengan memainkan watak yang berbeza.


"Saya tidak gentar dengan kritikan yang mungkin timbul kerana memilih memerankan watak antogonis. Bagi saya, ini hanyalah satu cabaran dalam dunia seni lakonan," katanya dengan yakin.


Menurut MK, menerima tawaran untuk memainkan watak Bono dalam 'Rebel: Berontak Untuk Berotak' adalah satu pengalaman yang amat bermakna baginya, terutamanya kerana ini merupakan filem sulung Datuk Awie, seorang legenda dalam industri seni tanah air.


"Ini adalah satu pengalaman yang luar biasa. Saya bersyukur kerana diberi peluang untuk belajar daripada seorang yang berpengalaman seperti Datuk Awie. Walaupun pada awalnya saya agak gementar, namun beliau membuktikan dirinya sebagai seorang yang sangat baik dan profesional," jelas MK.


MK juga mengakui bahawa beliau telah menjalani latihan intensif untuk memastikan penampilannya sebagai Bono dalam filem tersebut dapat disampaikan dengan baik.


"Latihan dan bimbingan yang saya terima sebelum dan semasa penggambaran telah membantu saya untuk menghayati watak ini dengan lebih baik. Walaupun ada ketikanya sakit-sakit badan akibat aksi dalam filem, namun itu semua adalah sebahagian daripada proses," tambahnya.


Bagi peminat MK dan pecinta filem tempatan, 'Rebel: Berontak Untuk Berotak' pastinya menjadi satu tontonan yang dinantikan. Jom saksikan aksi MK dan barisan pelakon hebat lain dalam filem ini, yang kini sedang ditayangkan di pawagam bermula 2 Mei lalu!


Dan jangan lupa, kongsi pengalaman menonton filem ini dengan rakan-rakan anda untuk merasai keseronokan bersama! 🎬✨ #RebelBerontakUntukBerotak #MKBeraksi #ShareTheExcitement

Previous Post Next Post

Contact Form