Sophie Turner Akhirnya Bersuara Tentang Foto Pesta dan Isu Dengan Joe Jonas: "Bukan Seperti Yang Disangka!"


Siapa sangka, pelakon berbakat Sophie Turner menerima pelbagai kecaman hanya gara-gara sekeping foto yang kelihatan seperti dia sedang berpesta! Semuanya bermula selepas perpisahannya dengan penyanyi popular, Joe Jonas, pada September tahun lalu.


Cerita Di Sebalik Foto: Bukan Pesta Sebenar!


Sophie yang kini berusia 26 tahun akhirnya membuka mulut mengenai foto kontroversi tersebut. Menurut Sophie, foto itu sebenarnya diambil ketika dia sedang menjalani penggambaran sebuah filem. Bukan pesta liar seperti yang disangkakan!


"Saya berada di set penggambaran ketika itu dan tidak boleh berjumpa anak-anak kerana perlu menyelesaikan kerja. Daripada situ, banyak cerita tentang saya mula tersebar hanya gara-gara sekeping foto," jelas Sophie.


Kecaman Tak Berasas


Sophie turut menyangkal dakwaan bahawa dia adalah seorang ibu yang tidak bertanggungjawab dan mengabaikan anak-anaknya. Kecaman dan tuduhan yang tidak berasas ini membuatkan Sophie berasa seolah-olah menonton filem tentang hidupnya sendiri tetapi dengan skrip yang ditulis oleh orang lain.


"Ia sungguh mengejutkan," tambahnya lagi.


Keadaan Semakin Baik


Walaupun tidak menjelaskan secara spesifik status hubungannya dengan Joe, Sophie mengakui bahawa kehidupan kini semakin baik. Menurut laporan, Sophie dan Joe bersetuju untuk menyelesaikan semua masalah rumah tangga secara tertutup tanpa melibatkan prosiding di mahkamah. Mereka juga dikatakan sudah kembali berbaik dan tidak jadi bercerai.


Selain itu, Sophie turut berkongsi bahawa dia kini tidak lagi bergantung kepada ubat-ubatan untuk mengatasi tekanan yang dihadapinya sebelum ini.


Pasangan yang mendirikan rumah tangga pada tahun 2019 ini sememangnya mendapat perhatian ramai, dan peminat pasti gembira mendengar berita baik ini.


Ajak Kawan-Kawan Baca Cerita Ini!


Seronok kan baca cerita sebenar di sebalik foto kontroversi Sophie Turner ni? Jangan simpan sendiri, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan kisah ini supaya lebih ramai tahu kebenaran di sebalik gosip liar.

Previous Post Next Post

Contact Form