Selena Gomez Hamil? Peminat Teruja, Netizen Spekulasi


Ada Apa dengan Perut Selena Gomez?


Baru-baru ini, nama penyanyi terkenal Selena Gomez menjadi bualan hangat di media sosial. Semuanya gara-gara perutnya yang kelihatan sedikit buncit semasa menghadiri acara karpet merah di Festival Filem Cannes pada 20 Mei lalu. Ramai netizen membuat spekulasi bahawa Selena sedang hamil, menyebabkan peminat-peminatnya tumpang gembira.


Spekulasi Kehamilan Selena: Betul atau Tidak?


Menurut laporan The News, penampilan Selena yang sedikit berbeza pada acara tersebut menguatkan lagi khabar angin ini. Selena juga dilihat cuba menutup perutnya dengan tangan, seolah-olah memberi isyarat bahawa dia sedang cuba menyembunyikan sesuatu. Perut buncit Selena telah menarik perhatian netizen, dengan ramai yang teruja memikirkan ini mungkin kehamilan pertama Selena bersama teman lelakinya, penyanyi Benny Blanco.


Komen Netizen: Peminat Teruja dan Skeptikal


Rata-rata komen peminatnya menunjukkan kegembiraan dengan spekulasi ini. Ramai yang beranggapan Selena memang sedang hamil dan cuba menutup perutnya yang buncit. Namun, ada juga yang berpendapat perut Selena sememangnya sedikit buncit sejak dahulu lagi.


Seorang netizen menulis, "Dia nampak macam sedang mengandung tapi sengaja tutup perut dia guna tangan. Perut dia memang buncit sikit sejak dulu."


Adakah Hanya Spekulasi?


Di sebalik kegembiraan peminat, ada yang mendakwa ia sekadar spekulasi. Lebih-lebih lagi apabila Justin Bieber dan isterinya, Hailey, baru sahaja mengumumkan mereka bakal menimang cahaya mata selepas enam tahun berkahwin. Untuk rekod, Selena dan Benny telah menjalinkan hubungan sejak Disember 2023. Malah, Benny sebelum ini pernah meluahkan hasrat untuk mempunyai ramai anak.


"Saya mahu mempunyai anak, itu matlamat saya ketika ini... saya mahu miliki ramai anak kalau boleh," katanya dalam satu temu bual.


Apa Kata Anda?


Spekulasi ini pastinya membuatkan peminat Selena teruja. Jadi, apa pendapat anda? Adakah Selena benar-benar hamil atau ini hanya satu lagi spekulasi? Mari kita nantikan pengumuman rasmi dari Selena sendiri.


Jika anda seronok membaca artikel ini, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka pun ada pendapat yang menarik tentang khabar angin ini. Tekan butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form