Selamat Datang, Muhammad Hud Adyan! Yuna Rahim Timang Cahaya Mata Pertama



Hey kawan-kawan! Ada berita gembira yang pasti akan buat korang semua tersenyum. Pelakon kesayangan kita, Yuna Rahim, baru sahaja selamat melahirkan anak lelaki pertama pada hari Isnin lepas. Wah, tahniah Yuna dan suami, Muhammad Nurakmal Ayub!


Momen Manis di Kuala Lumpur

Akmal, dengan penuh rasa syukur, berkongsi berita gembira ini di Instastory miliknya. Katanya, Yuna selamat bersalin di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur pada pukul 1.59 petang, 27 Mei 2024. Syukur Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.


"Alhamdulillah Ya Allah. Isteri saya selamat bersalin pada jam 1.59 petang, 27 Mei 2024. Terima kasih pada yang mendoakan. Semoga kalian semua dirahmati di dalam naungan Ilahi. Amin Ya Allah," - Muhammad Nurakmal.


Kenalkan, Muhammad Hud Adyan!

Bukan sahaja selamat melahirkan, tapi Yuna dan bayi comel mereka juga sudah pun dibenarkan pulang ke rumah. Dalam satu lagi hantaran di Instastory, Yuna memperkenalkan nama putera sulung mereka yang begitu indah – Muhammad Hud Adyan. Comel kan?


Ikatan Cinta Sejak 2023

Untuk yang mungkin belum tahu, Yuna dan Akmal mendirikan rumah tangga pada 18 Februari tahun lalu. Kini, dengan kehadiran Muhammad Hud Adyan, keluarga kecil mereka semakin sempurna dan bahagia.


Kongsi Kegembiraan Ini!

Kalau korang rasa berita ini menyentuh hati dan memberi inspirasi, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang! Sama-sama kita sebarkan kegembiraan dan doakan yang terbaik untuk keluarga Yuna dan Akmal. Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan kasih sayang!


Call to Action

Klik butang Kongsi sekarang dan sebarkan berita gembira ini kepada rakan-rakan anda. Mari kita sama-sama raikan kehadiran Muhammad Hud Adyan ke dunia ini! πŸŽ‰πŸ‘ΆπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form