Selamat Bersalin, Shila Amzah! Rhea Akira Telah Tiba!



Gelombang kegembiraan menerpa alam semesta seni hiburan Malaysia dengan kedatangan cahaya mata baru dalam keluarga penyanyi tersohor, Shila Amzah, dan suaminya, Ubai. Ya, pada Khamis yang lalu, Hospital Canselor Tuanku Muhriz Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) di Kuala Lumpur menyaksikan keajaiban kelahiran seorang puteri yang cantik. Bagi Ubai, suami tercinta Shila, pengalaman ini adalah seperti mendengar azan di tengah-tengah lautan emosi yang membelai jiwa.


"9 Mei 2024, Alhamdulillah, isteri saya (Shila Amzah) sudah selamat bersalin. Gugur air mata dan sebak melihat isteri bertarung nyawa demi cahaya mata tercinta," kata Ubai, 26 tahun, dengan nada penuh syukur.


Bagi Ubai, pengalaman melaungkan azan selepas kelahiran puteri sulungnya adalah titik emas dalam hidupnya. Sebagai seorang bapa, momen ini mengukir kenangan yang amat mendalam. Dalam satu coretan di Instagram, Ubai berkongsi seulas kebahagiaan, menyuarakan rasa syukur kepada Allah SWT atas anugerah yang dikurniakan kepadanya.


"Dalam pada itu, Ubai juga meluahkan rasa syukur atas rezeki yang dikurniakan oleh Allah SWT. Terima kasih ya Allah atas rezeki yang kau berikan pada kami sekeluarga," katanya.


Dan, pada malam itu juga, nama yang akan menjadi identiti seorang puteri diperkenalkan kepada dunia.


“Assalamualaikum puteriku, Rhea Akira,” jelasnya.


Kini, dengan kepak sayapnya yang baru, keluarga Shila dan Ubai melangkah ke dunia baru dalam perjalanan keibubapaan mereka. Namun, satu lagi yang pasti, mereka berdua akan menjaga amanah dan rezeki yang diberikan dengan sepenuh hati.


Kepada semua peminat dan penyokong setia Shila Amzah, mari kita sebarkan kebahagiaan ini dengan berkongsi artikel ini bersama-sama! Bukankah suatu kebahagiaan jika kita dapat menyaksikan tumbuh kembangnya seorang bintang kecil dalam alam semesta yang luas ini?


Jom, kongsi kegembiraan ini dengan kawan-kawan anda! 🌟✨

Previous Post Next Post

Contact Form