Rizky Billar Naik Angin! Abang Ipar Ditohmah Menganggur dan Menumpang Rumah Lesti Kejora?



Siapaa yang tak kenal Rizky Billar? Pelakon terkenal yang sentiasa menjadi bualan hangat, kali ini bukan sebab drama TV tapi sebab kisah keluarga. Baru-baru ini, Rizky tampil mempertahankan abang iparnya, Beni Mulyana, dari tuduhan tidak berasas yang mengatakan Beni menumpang di rumah Lesti Kejora.


Kisahnya Macam Ni...

Dalam satu komen di portal berita, Rizky menafikan dakwaan tersebut dengan tegas. Katanya, Beni bukanlah jenis yang suka bergantung pada orang lain dan sudah lama berdikari. Wah, semangat mempertahankan keluarga ni!


"Anda tidak perlu lalai apabila menyiarkan berita. Abang ipar saya sudah berdikari," tegas Rizky dengan penuh emosi.


Tapi itu belum habis lagi. Ada juga cerita yang mengatakan Rizky dan Lesti membiayai majlis perkahwinan Beni pada tahun 2020. Betul ke ni? Nampaknya Rizky dan Lesti memang pasangan yang sangat menyokong keluarga!


Rizky Juga Menganggur?

Bukan itu sahaja, Rizky juga kena tempias. Ada yang menuduh dia sendiri menganggur. Alahai, kesian Rizky. Tapi jangan risau, dia ada jawapan padu untuk semua tu!


"Dan saya juga mempunyai perniagaan saya sendiri dan saya pasti gaji pekerja saya lebih tinggi daripada mereka yang menulis berita sampah ini. Mari lihat," balas Rizky dengan penuh yakin.


Rizky dan Lesti: Pasangan Serasi

Sejak mendirikan rumah tangga pada 2021, Rizky dan Lesti telah dikurniakan seorang cahaya mata bernama Muhammad Levian Al-Fatih Billar. Wah, mesti comel kan si kecil ni?


Jom Kongsi Artikel Ni!

Jadi, apa pendapat korang tentang semua ni? Kalau korang rasa artikel ni menarik dan nak kongsi dengan kawan-kawan, jangan segan-segan tekan butang share tu. Lagi ramai yang baca, lagi best! Jangan lupa komen juga, kita borak-borak kat bawah ni. Siapa tahu, mungkin Rizky sendiri akan baca komen korang!


Tekan share sekarang dan sebarkan kisah ni kepada semua! 🚀👨‍👩‍👧‍👦

Previous Post Next Post

Contact Form