Minta Maaf atau Melutut? Isteri Caprice Buka Suara tentang Kontroversi Anaknya Dihina!



Apa kabar, semua orang? Hari ini, kita nak kongsikan satu gosip hangat dari dunia selebriti tempatan yang buat ramai tercengang dan berbual panjang lebar. Yup, Isteri Caprice, Fara Inalis atau lebih dikenali sebagai Elis, telah memberikan respon berapi-berapi selepas tercetus kontroversi mengenai anak lelakinya yang dihina secara tak senonoh.


Elis bukan main geramnya bila ada individu yang berani menghina anaknya, Airiel Qashaf, dengan cara yang tak munasabah. Sebelum ni, viral di media sosial video Caprice memarahi seorang pemuda yang telah mengejek wajah comel Airiel dengan sebutan yang memalukan. Bukan main semangat lagi, Elis meminta pemuda tersebut melutut di hadapannya untuk memohon maaf secara terbuka.


Namun, ada yang tak berapa senang dengan tindakan Elis ni. Ramai yang bersuara mempersoalkan keputusannya minta pemuda tu melutut. Tapi, Elis punya alasan tersendiri. Dia betul-betul kecewa dan terasa apabila anaknya dihina sampai tak terkira. Lagipun, dia bukan saja minta pemuda tu minta maaf, tapi lebih kepada menegur supaya orang faham betapa seriusnya hal ini.


"Yang korang bising sangat fasal itu melutut itu, apalah sangat melutut dengan apa pernah dia cakap dekat anak aku," tegas Elis dalam satu hantaran di Instastory miliknya.


Tapi tunggu dulu, jangan salah faham ya. Elis bukan saja marah-marah tak tentu pasal. Dia terang-terangan cakap, sebagai ibu mana yang tak akan geram melihat anaknya dihina begitu teruk. Anak baru dua bulan dah kena 'serang', mana tak marahnya.


"Aku berjuang sehabis daya sampai nak putus nyawa beranak, bukan senang tau. Tak sampai 40 hari, senang-senang nak dajalkan anak aku. Cakap anak muka hisap ‘batu’, muka macam b**i. Ibu mana boleh tahan, mana aku nak cari kesabaran aku?" cerita Elis dengan nada emosi.


Bagi rekod, Caprice dan Elis baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada November 2022 lalu. Mereka kini bahagia bersama, tambah lagi dengan kedatangan Airiel dalam hidup mereka. Elis juga mempunyai seorang cahaya mata perempuan bernama Aleesya Sofea hasil perkahwinan terdahulu.


Jadi, apa pendapat korang tentang hal ini? Adakah Elis patut minta maaf ataukah melutut adalah langkah yang betul untuk mengajar kesedaran? Jom kita kongsi pendapat! Siapa tahu, kita boleh belajar sesuatu dari kisah ini. Jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan yang suka update pasal gosip selebriti!

Previous Post Next Post

Contact Form