Millie Bobby Brown dan Jake Bongiovi Kini Suami Isteri: Eksklusif dari Jon Bon Jovi!


Hey kawan-kawan! Ada berita gempak yang baru sahaja kami terima – pelakon kegemaran kita, Millie Bobby Brown, kini telah sah menjadi isteri kepada Jake Bongiovi, anak kepada penyanyi rock legenda, Jon Bon Jovi.


Cinta Sejati Dalam Suasana Intim

Selepas beberapa tahun bercinta, Millie dan Jake akhirnya melangsungkan perkahwinan mereka. Apa yang lebih menarik, perkahwinan ini dilakukan secara tertutup dengan hanya kehadiran ahli keluarga terdekat dan sahabat karib sahaja. Jon Bon Jovi sendiri yang mengesahkan berita gembira ini dalam satu wawancara eksklusif di program BBC The One Show.


"Ya, mereka sudah berkahwin. Majlis diadakan di sebuah tempat yang kecil dengan kehadiran keluarga dan teman rapat sahaja. Bobby dan Jake sangat sepadan. Jake pun nampaknya sangat gembira akhirnya dapat memperisterikan Bobby," kata Bon Jovi.


Rahsia Tarikh dan Rencana

Walaupun Jon Bon Jovi berkongsi berita bahagia ini, tarikh sebenar majlis perkahwinan mereka masih menjadi rahsia. Millie, yang kini berusia 20 tahun, dan Jake, 22 tahun, bertunang pada April tahun lalu tetapi tidak pernah mendedahkan perancangan perkahwinan mereka kepada umum.


Kongsi Berita Gembira Ini!

Berita ini pastinya membawa senyuman kepada peminat kedua-dua Millie dan Jake. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang! Biar mereka juga turut merasai kegembiraan ini.


Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan cinta!


[Share di Facebook] [Share di Twitter] [Share di Instagram]

Previous Post Next Post

Contact Form