Kes Khalwat Aliff Aziz dan Ruhainies: Apa Cerita Selanjutnya?


Hello semua! 🌟


Berita panas dari dunia hiburan tempatan! Ingat lagi kes khalwat pasangan selebriti Aliff Aziz dan Ruhainies yang menggemparkan semua pada 9 Mac lalu? Well, sekarang ada perkembangan terkini mengenai kes ini.


Siasatan Dah Selesai, Apa Langkah Seterusnya?

Menurut Pengarah JAWI, Datuk Mohd Ajib Ismail, kertas siasatan kes khalwat ini sudah pun diserahkan kepada Jabatan Pendakwaan Syariah Wilayah Persekutuan (JAPENS). Kini, terpulang kepada pihak pendakwaan untuk mengambil langkah seterusnya. Katanya, "Siasatan sudah selesai dan Jawi memberi kerjasama kepada Jabatan Pendakwaan Syariah untuk melengkapkan siasatan tersebut."


Bagi yang tertanya-tanya bila tarikh seterusnya atau apa yang akan terjadi, Ajib menyatakan semuanya bergantung kepada JAPENS. Jadi, kita semua kena tunggu dan lihat apa tindakan yang akan diambil seterusnya.


Jangan Risau, Tiada Kompromi!

Ada yang bimbang kes ini mungkin terlepas pandang sebab mereka berstatus selebriti? Jangan risau, pihak JAWI menegaskan mereka tidak akan berkompromi dalam soal tangkapan khalwat. Jadi, proses pendakwaan akan berjalan seperti biasa.


Sama-Sama Kita Nantikan Keputusan

Sementara itu, ramai yang tertanya-tanya adakah Aliff dan Ruhainies akan didakwa. Menurut Ajib, "Tarikh selanjutnya tiada tapi ia bergantung kepada Jabatan Pendakwaan Syariah Wilayah Persekutuan." Ini bermakna kita kena sabar menunggu keputusan dari pihak berkenaan.


Kongsi Artikel Ini dengan Kawan-Kawan!

Jom kita sebarkan info terkini ini dengan kawan-kawan kita! Siapa tahu mereka pun tertanya-tanya apa perkembangan terbaru kes ini. Klik butang kongsi di bawah dan sebarkan artikel ini. Lagi ramai yang tahu, lagi best kita dapat bincang sama-sama. 😊


Baca dan kongsi artikel ini sekarang! Tak sabar nak tahu apa akan jadi dengan kes Aliff Aziz dan Ruhainies? Stay tuned untuk update seterusnya!


Kongsi Artikel Ini dengan Kawan-Kawan 🚀

Previous Post Next Post

Contact Form