Kek Hari Jadi Jadi Pencuri Perhatian dengan Sindiran Sabrina Carpenter kepada Leonardo DiCaprio!



Kita semua suka kek hari jadi, kan? Tetapi kek terbaru penyanyi Sabrina Carpenter bukan sahaja mencuri tumpuan, malah mencetuskan perbualan hangat di media sosial!


Pada Sabtu lepas, Sabrina Carpenter, 25 tahun, telah mengadakan majlis hari jadi yang mungkin akan dikenang oleh ramai, tetapi bukan kerana keknya yang lazat. Sabrina memilih untuk memberi 'tambahan khas' dengan meletakkan wajah aktor Hollywood terkenal, Leonardo DiCaprio, di atas keknya!


Tindakan itu dilihat oleh ramai sebagai sindiran halus kepada reputasi Leonardo yang agak kontroversi - dikenali dengan hubungannya dengan wanita muda. Malah, mesej pada kek itu yang meminta Sabrina untuk 'kekal pada usianya' turut menimbulkan gelak ketawa di kalangan peminat.


Tetapi apa yang membuat kek ini lebih menarik ialah reaksi ramai netizen. Ramai memuji keberanian Sabrina dan berharap agar dia tidak terpengaruh dengan pesona Leonardo jika bertemu dengannya suatu hari nanti.


"Tidak boleh dinafikan, Sabrina sungguh ikonik! Siapa sangka dia berani 'cabar' Leonardo dengan kek ini. Aduh, kalau Leonardo nampak kek ni, apa dia rasa?" kata seorang netizen.


Jadi, apa pendapat anda tentang kek ini? Jom kongsikan pendapat anda dengan kawan-kawan! Siapa tahu, mungkin mereka juga ingin melihat 'kek Leonardo' yang memikat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form