"Kecoh Keanu Reeves muncul di Thailand... Kerja jual sotong bakar, pandai pula bancuh kopi!"



Siapa yang sangka, di antara deretan penjual sotong bakar dan peminum kopi di Thailand, ada satu wajah yang memikat perhatian semua. Seorang lelaki yang secara mengejutkan serupa dengan Keanu Reeves, bintang terkenal Hollywood, telah mencuri tumpuan ramai di media sosial.


Mula-mula, ramai yang tersilap sangka itu adalah Keanu sendiri, mungkin sedang mengambil cuti dari kehebatannya di layar perak untuk menjelajahi pasar malam Thailand. Tetapi kejutan yang lebih besar menanti mereka.


Sebelum ini, kita biasa melihat Keanu dalam watak yang hebat di layar, tetapi jarang sekali melihatnya berbasikal atau menghisap rokok di tepi jalan. Namun, inilah yang dilakukan oleh lelaki ini. Tetapi, keunikan sebenar muncul apabila dia terlihat berpakaian tradisional Thailand, menjual sotong bakar dengan mahir dan membancuh kopi dengan gaya yang tidak kalah hebat.


Tetapi, jangan terpedaya! Walaupun dia memang mirip dengan Keanu Reeves, lelaki ini sebenarnya seorang warga Jerman yang telah menetap di Thailand untuk tempoh yang lama. Namanya adalah Andreas Kalias, dan dia telah menyebabkan banyak orang tertipu dengan penampilannya yang menyerupai Keanu.


Menurut isterinya, Kanchalee Phromma, 49, idea untuk 'memperbaiki' penampilan Andreas datang selepas perkahwinan mereka empat tahun yang lalu. Mungkin ia adalah usaha untuk menambahkan sedikit 'kehebatan Hollywood' dalam kehidupan mereka.


Mungkin setelah membaca cerita ini, anda juga terfikir untuk mencuba sotong bakar Andreas atau menikmati secangkir kopi yang disediakannya. Siapa tahu, mungkin dia juga ada 'keajaiban' Keanu yang tidak anda ketahui!


Jangan lupa untuk kongsi cerita ini dengan kawan-kawan anda yang peminat setia Keanu Reeves! Siapa tahu, mereka mungkin akan terkejut dengan 'penampilan terbaru' bintang kesayangan mereka di Thailand!

Previous Post Next Post

Contact Form