Jom Sembang Santai dengan Tony Eusoff: Lebih Dekat dengan Keluarga dan Persahabatan

 


Ketika kita bayangkan seorang selebriti dalam industri hiburan, mungkin yang terlintas di benak kita adalah kehidupan glamor, kisah cinta yang menggebu, dan kemewahan. Tetapi bagi Tony Eusoff, 47 tahun, prioritinya jauh dari itu semua.


"Janganlah cakap pasal kahwin dulu, bro," Tony berkongsi dengan santainya semasa ditemui baru-baru ini. "Saya nak pastikan ibu saya okay dulu."


Meskipun sudah mencapai usia yang mungkin membuat ramai orang merasakan tekanan untuk menetap, Tony lebih memilih untuk memberi tumpuan kepada ibunya yang tinggal sendirian di kampung. "Saya anak sulung, jadi tanggungjawab saya besar," katanya sambil tersenyum.


Dan meskipun perjalanan ke kampung halaman di Sarawak bukanlah perkara yang murah, dengan kos tiket kapal terbang yang mencecah harga yang agak tinggi, Tony tidak mengeluh. "Ibu saya tak suka datang ke Semenanjung, jadi kami kena ulang-alik," katanya. "Tapi apa nak buat, janji ibu bahagia."


Berpandukan kepada Tony, keluarga adalah segalanya. Namun begitu, dia juga tidak menutup pintu kepada kemungkinan bertemu jodoh. "Siapa tahu, mungkin tahun depan, atau mungkin 10 tahun lagi," katanya sambil tersenyum. "Tetapi buat masa ini, saya bersyukur dengan kehadiran rakan-rakan yang sentiasa ada untuk saya."


Jadi, sambil menantikan jodoh yang misteri itu, Tony mengisi masa dengan penglibatan dalam filem terbaru, "The Experts", yang bakal menghiburkan penonton bermula 23 Mei ini. Dalam filem yang menggabungkan pelbagai bakat tempatan ini, Tony berkongsi skrin dengan Datuk Aaron Aziz, Syafiq Kyle, Mimi Lana, Remy Ishak, Maya Karin, dan Ray Dap Dap.


Jadi, sambil kita menunggu untuk mengetahui lebih lanjut tentang kisah-kisah menarik dalam filem ini, bagaimana dengan kita memberikan lebih perhatian kepada keluarga dan persahabatan dalam hidup kita? Itu mungkin lebih bermakna daripada kita sangka.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan yang mungkin terinspirasi dengan cerita santai Tony Eusoff!

Previous Post Next Post

Contact Form