Jangan Terpedaya! Bukan Raja Azura yang Nikah, Ternyata Ini Seorang Sepupu Kerabat Diraja Perak

 


Khabar angin berputar, berbisik tentang kemungkinan Raja Azura, si pelakon popular, kembali berdiri di pelaminan. Tetapi tunggu dulu! Jawapannya bukanlah si manis Raja Azura, tetapi seorang sepupu kerabat diraja Perak yang muncul dengan kabar gembira.


Syed Saif Alsagoff, cicit kepada Raja Puan Besar Perak, Raja Nazhatul Shima Raja Idris Shah, telah menegaskan bahawa majlis perkahwinan yang hangat diperbincangkan itu sebenarnya adalah milik sepupunya.


"Dah tak sabar nak ucap tahniah kepada sepupu! Semoga Allah merahmati kalian berdua," beliau berkongsi di ruang kapsyen sebuah video yang menjadi buah mulut di laman TikTok.


Dipercayai Saif adalah sepupu kepada pengantin lelaki yang juga mempunyai pertalian darah dengan Raja Azura. Video yang dikongsi menunjukkan Raja Azura, yang juga merupakan sebahagian dari keluarga diraja Negeri Perak, memimpin barisan membawa dulang hantaran sebelum pasangan pengantin itu memasuki dewan.


Majlis yang meriah itu berlangsung di Royal Perak Golf Club, Ipoh, menambah lagi misteri dan kehebohan di sekelilingnya.


Sebelum ini, tanda tanya besar timbul apabila Raja Azura berkongsi gambar-gambar hantaran yang menimbulkan anggapan bahawa dia sendiri yang akan berarak di lorong bahagia itu. Bahkan, dalam kapsyennya, dia merujuk kepada peristiwa tersebut seolah-olah sebagai pernikahannya sendiri, setelah 14 tahun menjalani kehidupan sebagai ibu tunggal.


"Semoga kasih ini kekal hingga ke syurga. Untuk mereka yang sentiasa mendoakan, dari saya yang dulu sendirian, kini telah berpasangan," ucapnya penuh rasa syukur.


Ucapan tahniah dan doa yang melimpah daripada peminat serta rakan artis turut mengalir deras, menunjukkan betapa pengaruh dan kemesraan Raja Azura memikat hati ramai.


Untuk sekadar catatan, Raja Azura sebelum ini pernah berumahtangga dengan Adzmin Osman pada Mac 2001, namun keduanya berpisah pada September 2010. Perkahwinan mereka dikurniakan tiga cahaya mata, iaitu Megat Muhammad Raziq (22 tahun), Megat Luqman Hakim (21 tahun), dan Puteri Mia Maizura (19 tahun).


Kalau khabar angin ini membuatkan anda terpinga-pinga, jangan terkejut! Kongsilah artikel ini dengan kawan-kawan untuk mereka turut merasai sensasi dan kegembiraan cerita ini. Siapa tahu, mereka mungkin ada pandangan yang menarik untuk dikongsi juga!

Previous Post Next Post

Contact Form