Hantaran Covid-19 Fasha Sandha: Biasa atau Berlebihan? Aidil Aziz Kongsi Pandangan

 


Ada yang kata sharing adalah caring, tapi bila Fasha Sandha menghantar mesej mengenai dia kena Covid-19, walaupun niat baik, timbul pula persoalan - adakah terlalu berlebihan? Aidil Aziz, suami kepada Fasha Sandha, anggap perkongsian itu sebagai perkara biasa, tapi keluarga tak terasa hati.


Menurut Aidil, Fasha hanya mahu memberi kesedaran kepada orang ramai. Baginya, beritahu orang tentang jangkitan Covid-19 adalah langkah bijak supaya virus itu tak merebak. Tapi, dalam lautan dunia media sosial, pendapat boleh berbeza.


"Aidil tak faham kenapa ada netizen yang ambil negatif sangat. Benda biasa jadi besar isu," katanya .


Aidil turut menyatakan keluarganya tak terasa hati dengan tindakan Fasha. "Keluarga saya okay je. Dah tua-tua, takdelah terasa sangat. Kitorang nasihatkan je mereka buat ujian Covid-19 kalau rasa tak sedap badan. Yang nak kisah banyak tu, orang luar je."


Sementara itu, Aidil sendiri bakal muncul dalam filem 'Harimau Malaya' arahan Datuk Afdlin Shauki yang dijadualkan tayangan perdana pada bulan Jun ini.


Jadi, apa pendapat korang? Biasa je ke Fasha kongsi pasal Covid-19, atau ada lebih baik lagi cara lain? Kongsi lah pendapat tu dengan kawan-kawan, siapa tahu ada yang punya pandangan menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form